خريد موتور ديزل از كاشاني ديزل

ديزل ژنراتورها در اين زمان داراي مزاياي متعددي هستند زيرا قيمت سوخت به دليل تورم و كاهش عرضه افزايش مي يابد. براي حل مشكل خود بايد عاقلانه سوخت را انتخاب كنيد. با توجه به اختراع رودلف ديزل، موتورهاي ديزلي و موتورهاي ديزلي به طرز شگفت انگيزي كارآمد شده اند.

https://eco.shafaqna.com/FA/301633/%d8%af%db%8c%d8%b2%d9%84-%da%98%d9%86%d8%b1%d8%a7%d8%aa%d9%88%d8%b1-%da%a9%d8%a7%d8%b4%d8%a7%d9%86%db%8c/


تاريخچه ديزل ژنراتور
• اولين آهنرباي الكتريكي توسط مايكل فارادي در سال 1831 ساخته شد كه ولتاژ DC كمي توليد مي كرد. "بشقاب فارادي"
• در سال 1882، برق كار بريتانيايي جي. آ. گوردون يك مولد جريان متناوب دو فاز بزرگ ساخت.
• موتور ديزل توسط رودولف ديزل در سال 1890 ساخته شد.
• 17 فوريه 1897 اولين آزمايش موفقيت آميز با بازده 26.2% (6% موتور بخار و 12% بنزين).
• 70000 ديزل ژنراتور در حال كار در پايان سال1912
كنترل ديزل ژنراتور در طول تاريخ


با دائمي شدن توليد و استفاده از ديزل ژنراتورها، اين دستگاه بايد بهبود مي يافت. هدف از اين توسعه بهبود بهره وري سوخت و كاهش انتشار گازهاي گلخانه اي از ژنراتورهاي ديزلي بود. پيشرفت هايي كه ديزل ژنراتور در طول تاريخ انجام داده است عبارتند از:
تبديل بهتر تزريق سوخت از باك به موتور ديزلي
باعث تجمع گوگرد در سوخت و كاهش عملكرد مي شود
كنترل هاي آنالوگ به ديجيتال بهينه سازي ديزل ژنراتور و عملكرد بهتر را امكان پذير مي كند
چرخش گاز اگزوز (EGR) و كاهش كاتاليزوري انتخابي (SCR) انتشار گازهاي گلخانه اي را كاهش مي دهد.


تعمير و نگهداري ديزل ژنراتور
برنامه هاي تعمير و نگهداري ديزل ژنراتور از سازنده تا روزانه، هفتگي، ماهانه و سالانه متفاوت است.
سرويس منظم
تعويض روغن و فيلتر
شرايط سرد
سيستم سوخت
فيلتر روغن و پاك كننده روغن را عوض كنيد
آزمايش باكتري
وزن مخصوص دروازه جارو ولتاژ; سطح برق
تعميرات معمولي موتور ديزل ژنراتور
تست هر 30 روز يا ماهانه (> 33٪).
تميز كردن ديزل ژنراتور
سيستم تهويه
واشر و مهر و موم را از نظر نشتي بررسي كنيد.


موتور ديزل ژنراتور
روغن ديزل گران است. اين مقدار نسبتاً بالاتر از بنزين است، اما گازوئيل چگالي بحراني بالاتري دارد، به اين معني كه انرژي بيشتري نسبت به همان حجم بنزين از ديزل استخراج مي شود. بنابراين، موتورهاي ديزلي در خودروها مسافت پيموده شده بيشتري را ارائه مي دهند و آن را به يك تصميم غيرقابل انكار براي حمل و نقل و ماشين آلات سنگين تبديل مي كنند.
1 را آماده كنيد
در مقايسه با بنزين، گازوئيل سنگين‌تر و روغن‌تر است و نقطه جوش بالاتري نسبت به آب دارد. علاوه بر اين، موتورهاي ديزلي و ديزل ژنراتورها به دليل راندمان برتر و مقرون به صرفه بودن توجه روزافزوني را به خود جلب مي كنند.

https://www.tgju.org/news/2592922/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%DB%8C%D8%B2%D9%84-%DA%98%D9%86%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%DB%8C%D8%B2%D9%84-%DA%98%D9%86%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%B4%D8%A7%D9%86%DB%8C


موتور ديزل چگونه كار مي كند؟
موتورهاي بنزيني با شمع كار مي كنند، در حالي كه موتورهاي ديزلي از فشار ميل لنگ براي احتراق سوخت استفاده مي كنند. هوا وارد موتور شده و تحت فشار زياد گرم مي شود. اين منجر به دماهاي بالاتر در موتور ديزل ژنراتور نسبت به موتور بنزيني مي شود. در دما و وزن تاج، يك موتور ديزلي به دليل دماهاي شديد كار مي كند. در موتور ديزل ژنراتور به جاي موتور گازسوز با مخلوطي از هوا و گاز، هوا و سوخت در مراحل مختلف وارد موتور مي شوند. سوخت با استفاده از انژكتور به موتور ديزل ژنراتور تزريق مي شود، اما موتور بنزيني از كاربراتور استفاده مي كند.
در موتور بنزيني، سوخت و هوا در موتور با هم مخلوط مي شوند و سپس در بسته بندي قرار مي گيرند. مخلوط هوا و سوخت فشار سوخت و در نتيجه راندمان كلي را كاهش مي دهد. موتورهاي ديزلي فقط هوا را پر مي كنند و اين نسبت مي تواند بسيار بالاتر باشد. موتورهاي ديزل ژنراتور داراي نسبت تراكم 14:1 تا 25:1 هستند، در حالي كه موتورهاي بنزيني داراي نسبت تراكم نزديكتر به 8:1 و 12:1 هستند.پس از احتراق، نتايج احتراق از طريق دود از موتور خارج مي شود. اول از همه، در ماه هاي سردتر، گرمايش اضافي توسط "شاخه هاي براق"

.
بهترين شرايط موتور ديزل ژنراتور
موتور ديزلي به دلايل زير كارآمدتر و بهتر از موتور بنزيني است:
ژنراتورهاي خورشيدي امروزي بر مشكلات مدل هاي قبلي با هزينه هاي نگهداري و اختلالات بالاتر غلبه كرده اند. موتورهاي ديزل ژنراتور در حال حاضر ساكت تر هستند و به تعمير و نگهداري كمتري نسبت به موتورهاي گازي با همان اندازه نياز دارند.
بدون استارت با خاموش شدن خودكار سوخت. كانكتورهاي استارت يا سيم هاي استارت هزينه هاي تعمير و نگهداري را كاهش نمي دهند.
هزينه سوخت هر كيلووات توليدي 30 تا 50 درصد كمتر از موتورهاي گازسوز است.
ديزل ژنراتور آب خنك 1800 دور در دقيقه بين 12000 تا 30000 ساعت كار مي كند قبل از اينكه به تعمير و نگهداري قابل توجهي نياز داشته باشد. يك موتور گازي 1800 دور در دقيقه آب خنك معمولاً 6000 تا 10000 ساعت قبل از نياز به تنظيم كار مي كند.
ژنراتورهاي گازي نسبت به ديزل ژنراتورها دود بيشتري توليد مي كنند و در نتيجه طول عمر كمتري نسبت به ديزل ژنراتورها دارند.


كاربرد ديزل ژنراتور
موتورهاي ديزلي گاهي اوقات جايگزين موتورهاي مكانيكي، ژنراتورهاي الكتريكي مانند ديزل ژنراتورها و موتورهاي جهاني مي شوند. در قطارها، تجهيزات توسعه، خودروها و كاربردهاي صنعتي بي‌شماري استفاده مي‌شود. محدوده آن همه سرمايه گذاري ها را پوشش مي دهد، و اگر بتوانيد به موتور هر چيزي كه در طول روز مي گذرد نگاه كنيد، مي توانيد يك ديزل ژنراتور را يك بار در روز ببينيد.


ژنراتور پيش ساخته ديزلي ولوو پنتا
موتورهاي ديزل صنعتي و ديزل ژنراتورها در مهندسي، دريايي، معدن، مراكز بهداشتي، خدمات رنجر، ارتباطات رسانه اي، مترو و باغباني استفاده مي شوند. يكي از كاربردهاي اصلي ديزل ژنراتورهاي فعلي، ارتقاي توان اوليه و پشتيبان با عمر كامل است. براي مشاهده تصاوير بيشتر، مقاله ما در مورد انواع موتورها و ژنراتورها و كاربردهاي اصلي آنها را ببينيد.


آخرين كلمه
خريد ديزل ژنراتور با كيفيت بسيار مهم است. شركت ديزل ژنراتور كاشاني با وب سايت kashanico.com يك گروه قدرتمند در زمينه تامين انواع ديزل ژنراتور و الكتروموتور و لوازم جانبي مي باشد. شما مي توانيد دستگاه مورد نظر خود را از اين مجموعه خريداري كنيد و از كيفيت قطعه اي كه خريداري كرده ايد مطمئن باشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.