دوره های تخصصی آزمون بین المللی GRE (GRE)


دوره های آمادگی GRE در موسسه زبان دهخدا به گونه ای طراحی و برنامه ریزی شده است که شما را برای کسب نمره مورد نظر آماده می کند. این دوره ها بسیار دقیق خواهند بود و به صورت جداگانه تمامی مهارت های مورد نیاز در این آزمون را به خوبی با تمامی تکنیک ها و جزئیات کامل به شما آموزش می دهند. همچنین به شما آموزش داده می شود که چگونه زمان آزمون و تکنیک های مختلف را مدیریت کنید تا بهترین نتایج را در آزمون بگیرید.

چه کسانی باید در آزمون GRE شرکت کنند؟

گذراندن مدرک دانشگاهی پیشرفته (کارشناسی ارشد) و دکترا (PHD) می تواند فرصت های جدیدی را برای پیشرفت افراد در هر زمینه ای ایجاد کند. و تحقیقات نشان می دهد که آموزش عالی منجر به درآمدهای بالاتر و کاهش نرخ بیکاری شده است. بنابراین، شرکت در آزمون بین المللی GRE (GRE) گام مهمی برای نشان دادن توانایی شما در آموزش و پیشرفت در مسیر تحقق این اهمیت است. مخاطبان آزمون GRE افرادی هستند که علاقه مند به ادامه تحصیل در سطوح بالاتر از جمله کارشناسی ارشد و دکتری در بسیاری از رشته ها مانند تجارت و مدیریت، ریاضیات، فیزیک و مهندسی هستند.

در کلاس های انفرادی خصوصی، هزینه هر جلسه بین دو نفر تقسیم می شود و برای هر نفر نیمی از هزینه هر جلسه در نظر گرفته می شود.

شرایط تخفیف برای کلاس های خصوصی:

حداقل تعداد اشتراک 10 جلسه (بدون تخفیف) می باشد.

20 جلسه شامل 5% تخفیف

30 جلسه شامل 10% تخفیف

40 جلسه با 15% تخفیف.

روش دوره آماده سازی GRE

دوره های آمادگی آزمون GRE به صورت آنلاین و حضوری ارائه می شود و آموزش با کیفیت و بر اساس بهترین منابع آموزشی ارائه می شود. همه اساتید با روش های نوین تدریس چه به صورت حضوری و چه آنلاین آشنا هستند و بسته به سطح و نوع دروس شما از منابع آموزشی و وسایل کمک آموزشی برای رسیدن به نمرات مورد نظرتان استفاده خواهند کرد. بر هر مهارتی مسلط شوید.

کتاب درسی مورد استفاده در دوره GRE

در دوره عمومی GRE کتاب اصلی کتاب کاپلا GRE Prep به همراه یک سری نمونه سوال می باشد. موضوع GRE از کتاب مواد مطالعاتی Kaplan GRE به همراه یک سری سال نمونه استفاده می کند. این منابع که هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین استفاده می شوند، از بهترین و مبتکرانه ترین منابع برای مطالعه و تمرین و آمادگی برای آزمون GRE هستند.

نحوه برنامه ریزی یک دوره یک به یک

آموزشگاه زبان دخدا تنها یک شعبه در غرب تهران در جنت آباد دارد که تمامی دوره های آمادگی آزمون GRE حضوری در این مرکز برگزار می شود. این کلاس ها دارای کلیه امکانات آموزشی مدرن و استاندارد جهت مطالعه و آمادگی برای امتحان می باشند.

نحوه شرکت در دوره های آنلاین

آمادگی آزمون آنلاین GRE  هوم ادیشن موسسه زبان دهخدا بر روی بستر اختصاصی موسسه میزبانی می شود. این پلتفرم آموزشی دارای تمامی منابع لازم و کافی برای برگزاری کلاس در سطح استاندارد و بین المللی است که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی با استفاده از رایانه، تلفن همراه یا تبلت خود از طریق مرورگر اینترنتی و یا صدای چقدر در کلاس شرکت کنید.

این کلاس ها بصورت زنده هستند و مانند فیلم های ضبط شده نیستند و معلمان و دانش آموزان به صورت آنلاین در کلاس ها شرکت می کنند و در این کلاس ها به دلیل امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهند مانند اشتراک گذاری صدا و تصویر، فایل های متنی و PDF، صفحه کامپیوتر و تخته سیاه کلاس برای آموزش و پخش صدا و فایل های ویدیویی با شرکت در کلاس های آنلاین می توانید در هر کجا که هستید به کلاس های زبان بروید.

کلاس های خصوصی آمادگی آزمون GRE

کلاس های آمادگی آزمون خصوصی GRE شامل 10 جلسه است که با 1 یا 2 دانش آموز برگزار می شود. این کلاس ها به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود. کلاس ها را می توان به صورت حضوری در مدرسه و خارج از خانه و یا با اعزام معلم به منزل، محل کار و ... برگزار کرد. -کلاس های حضوری در مدرسه همانطور که در بالا ذکر شد، این کلاس ها به صورت نیمه فشرده، فشرده و فوق فشرده سازماندهی می شوند.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.