بک لینک چیست؟ آشنایی با روابط خارجی


سایت بک لینک چیست؟ به طور خلاصه، لینک ایجاد شده از یک وب سایت به وب سایت دیگر، بک لینک نامیده می شود. گوگل و سایر موتورهای جستجو لینک های سیاه را به عنوان لینک های "معتبر" به یک وب سایت خاص در نظر می گیرند. سایت هایی با بک لینک بیشتر دارای رتبه و رتبه بالاتری هستند.

با پیوندها متن یا تصاویری را درک می کنیم که پس از کلیک کردن، کاربر به صفحه دیگری در اینترنت منتقل می شود. بک لینک ها برای سئو بسیار موثر هستند. در این مقاله به بررسی اهمیت بک لینک ها، نحوه ساخت آنها و چگونگی تعیین ارزش لینک های خارجی می پردازیم. اگر می خواهید سایت خود را رتبه بندی کنید، این مقاله شما را راهنمایی می کند. با دستی بر ایران همراه باشید.

مروری بر انواع باطن و تاثیر آنها بر سئو

بک لینک ها انواع مختلفی دارند و به دو دسته، فالو، نوفالو و لینک های داخلی و خارجی دسته بندی می شوند. در این قسمت ابتدا به بررسی بک لینک ها می پردازیم و سپس تاثیر آن ها را بر سئو سایت می بینیم.

تاثیر لینک های خارجی بر سئو بهبود رتبه صفحه با بک لینک

پس از پاسخ به سوال "بک لینک چیست؟" و ماهیت خود را می شناسند. اکنون زمان بررسی تاثیر بک لینک ها بر سئوی سایت است، لینک های خارجی تاثیر مستقیمی بر سئو وبسایت دارند زیرا لینک ها از یک صفحه به سایت دیگر ایجاد می شوند. ارزش محتوا تایید شده است. یعنی ربات های موتورهای جستجو می دانند که صفحه لینک شده مفید و موثر خواهد بود.

برای تولید یک صفحه ارزشمند در وب سایت خود، ابتدا باید نیازهای کاربر را در نظر بگیرید. سپس با تکنیک های سئو صفحه را برای ربات های گوگل روشن کنید. برای به دست آوردن محتوای ارزشمند، باید بر قوانین سئو تسلط داشته باشید. برای شروع توصیه می شود مقاله سئو چیست را مطالعه کرده و دانش خود را در این زمینه افزایش دهید. برای خرید بک لینک کلیک کنید.

از زمان ایجاد الگوریتم گوگل، لینک ها یکی از مهم ترین عوامل رتبه بندی در موتورهای جستجو محسوب می شوند. همانطور که گوگل تایید کرده است، اگرچه تغییرات زیادی در این الگوریتم ایجاد شده است، اما این فاکتور همچنان جزو سه اصل رتبه بندی است.

از تأیید دامنه ایجاد بک لینک تا انتخاب متن لنگر

برای پاسخ کامل به این سوال که بک لینک چیست، باید نحوه ایجاد بک لینک را نیز بررسی کنیم. بسیاری از مردم فکر می کنند که با خرید بک لینک از هر سایتی می توانند سیگنال ارزشمندی را به ربات های گوگل ارسال کنند. با این حال باید منتظر مجازات گوگل باشید!

در واقع بک لینک ها به این دلیل خریداری می شوند که از قوانین بک لینک سازی اطلاعی ندارند. بک لینک از سایت های اسپم با اعتبار دامنه پایین نیز می تواند برای سایت شما مشکل ایجاد کند.

هنگام ایجاد بک لینک، باید به عبارت لینک توجه بیشتری شود. به این عبارت انکر تکست می گویند. در ادامه، مفهوم و اهمیت انکر تکست را به طور کامل بررسی خواهیم کرد.

ارائه بک لینک در سایت؛ به متن مرتبط یا Anchor Comment گوش دهید

کلمات لنگر یا کلمات پیوند دهنده به کلماتی اطلاق می شود که پیوند روی آنها قرار می گیرد. به عنوان مثال، در گذشته قرار دادن یک لینک در بالای متن "برای ورود به وب سایت اینجا را کلیک کنید" معمول بود. کلمه "اینجا" یک کلمه پیوند یا Anchor Text در نظر گرفته می شد.

اما یک اشتباه بزرگ عدم ​​توجه به عبارات انکر تکست است. وقتی بک لینک ها را در گوگل جستجو می کنید، ربات ها به انکر تکست توجه ویژه ای می کنند. عملا ارزش و اعتبار منتقل شده به سایت شما در این عبارت است. اگر سایت شما با کلمه "کتاب" لینک شده باشد، جایگاه شما در دیکشنری کلمه در گوگل بهتر خواهد بود. اما اگر این لینک با کلمه "تلفن همراه" ساخته شود، جایگاه شما در عبارت "تلفن همراه" بهبود می یابد.

با به روز رسانی الگوریتم های گوگل، استفاده غیر طبیعی از یک عبارت به عنوان متن لنگر به راهی برای شناسایی و جریمه کردن سایت های اسپم تبدیل شده است. برای انتخاب متن لنگر باید از ترکیب طبیعی در زیر استفاده شود.

کلمات یا عبارات هدف سئو مانند "طراحی سایت"

نام محصول خود را مانند "websma" بگذارید

ترکیبی از یک نام تجاری و یک اصطلاح هدف مانند "طراحی وب سایت"

اصطلاحات عمومی مانند "صفحه" یا "منبع".

عبارات طولانی که کاربر را راهنمایی می کند مانند "برای خواندن این مقاله اینجا را کلیک کنید"

اگر تعادل مناسبی بین این نوع لینک سازی برای وب سایت شما وجود نداشته باشد، گوگل ممکن است متوجه رفتار غیرعادی شما در دریافت بک لینک شود.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.