هر آنچه که برای خرید جاروبرقی باید بدانید


امروزه بدون شک جاروبرقی به یکی از مهم ترین لوازم خانگی تبدیل شده است. دستگاهی که مردم را از شر جاروهای قدیمی و سنتی که نه تنها باعث کمردرد و مشکلاتی شده، بلکه در نظافت منازل نیز عملکرد معقول و خوبی نداشت، رها کرده است. امروزه نظافت منزل و محل کار بدون جاروبرقی کاری سخت و غیرممکن است. به همین دلیل جاروبرقی مانند همه لوازم برقی پرفروش، طرفداران زیادی دارد و بازار فروش آن بسیار داغ است که باعث شده جاروبرقی در اشکال، اندازه ها و انواع مختلف موجود باشد. اگرچه وظیفه همه جاروبرقی ها جمع آوری زباله است، اما مواردی وجود دارد که جاروبرقی ها را از یکدیگر متمایز می کند. و این باعث می شود برخی از جاروبرقی ها در نوع خود بهترین باشند برای انتخاب و خرید بهترین و کاربردی ترین جاروبرقی از بین انواع مختلف، باید برخی از ویژگی های جاروبرقی را بدانید. در جریان باشید تا در حین خرید دچار مشکل نشوید و بهترین جاروبرقی را انتخاب کنید.

راهنمای خرید جاروبرقی

جاروبرقی ها از نظر ظاهری: از جمله روش های معمول در طبقه بندی وسایل برقی، طبقه بندی بر اساس ظاهر آنها می باشد. با توجه به این مشکل جاروبرقی ها به انواع مختلفی تقسیم می شوند.

خلاء ثابت

جاروبرقی خواب

جاروبرقی (تراشه)

این نوع جاروبرقی که به عنوان جاروبرقی نیز شناخته می شود در واقع این نوع جاروبرقی ها کم و بیش شبیه جاروبرقی کاذب هستند. موتور، پدال‌های مخزن زباله و دسته آن‌ها مطابق ظاهرشان همه در یک بدنه هستند و مهم‌ترین ویژگی آن بدون تیوب بودن جاروها است. لازم به ذکر است که این جاروبرقی ها از ابتدا در بین خانوارهای ایرانی رواج نداشتند. با وجود این، این مدل از جاروبرقی به مرور زمان تغییرات و تغییراتی را در قطعات موتور و مخزن خود به خود دیده است، اما ظاهر و شکل کلی آنها تغییر چندانی نکرده است.

مزایای جاروبرقی های ایستاده

کوچک بودن ظرف زباله که استفاده از این دستگاه را در فضاهای بزرگ سخت می کند 2- فاقد قسمتی است که بتوان از سیم جاروبرقی برای جمع آوری سیم جاروبرقی استفاده کرد که باعث می شود سیم جاروبرقی غیرقابل قبول را جمع آوری کنید. دیگران . لازم به ذکر است که در نسخه های پیشرفته این جاروبرقی ها قسمت موتور جاروبرقی به گونه ای ساخته شده است که می توانید آن را از بدنه جاروبرقی جدا کرده و به عنوان جاروبرقی از آن استفاده کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد جاروبرقی های ایستاده و خرید بهترین محصول می توانید محل جاروبرقی، اندازه فضای مورد نظر، تعداد ساعات کارکرد، طبقات، نوع کارکرد و ... را بررسی کنید. صفحه راهنمای جاروبرقی ایسادا کامل (استیک).
خدمات تعمیرات جاروبرقی بوش را به پایدار سرویس تهران بسپارید.


نظافتچی دروغ می گوید

وقتی کلمه جاروبرقی را می شنوید، این پاک کننده ها به ذهنتان خطور می کند. در این جاروبرقی ها معمولا مخزن، موتور و ست منبع تغذیه در یک جعبه مجزا با شلنگ مکنده تعبیه می شود که به دسته جاروبرقی منتقل می شود، این پاک کننده ها در بسیاری از خانه ها مورد استفاده قرار می گیرند و بدون شک دیده اید. یا از بسیاری از آنها استفاده کرد. به روش های مختلف در واقع ویژگی اساسی این جاروبرقی ها لوله و لوله فلزی و اندازه کوچک آنهاست.

جاروبرقی ها بر اساس کاربری: جاروبرقی ها از نظر کاربری به 4 نوع تقسیم می شوند. در این قسمت به انواع ماشین های سبک می پردازیم.

جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی نیمه صنعتی

جارو برقی خانگی

آپارتمان باله

جاروبرقی صنعتی

قوی ترین نوع جاروبرقی ها جاروبرقی های صنعتی هستند که با در نظر گرفتن ویژگی های کارخانه های صنعتی و ضایعات و آلودگی طراحی و ساخته می شوند. در واقع جاروبرقی صنعتی دستگاهی است که تمامی کثیفی ها و زباله های مکان های صنعتی یا نیمه صنعتی را تمیز می کند. در مقایسه با جاروبرقی های خانگی، جاروبرقی های صنعتی قطعاً از این جهت متفاوت هستند که آلودگی خانه های شخصی با آلودگی کارخانه ها و کارخانه های صنعتی بسیار متفاوت است. بنابراین جاروبرقی هایی که در همه جای منازل و کارخانه ها استفاده می شوند متفاوت خواهند بود.

رفتگر شبه صنعتی.

این جاروبرقی ها معمولا دارای یک موتور قدرتمند و مخازن بزرگ هستند. و این قابلیت را دارد که برای مدت طولانی بدون مشکل تمیز بماند. این جاروبرقی ها برای کار کردن نیازی به لوازم جانبی ندارند. به عنوان مثال لوله های فلزی جاروبرقی های نیمه صنعتی تلسکوپی نیستند و شکل ثابتی دارند. علاوه بر این، بیشتر این جاروبرقی ها دارای تیغه مستقیم هستند و کیت کابل پیکاپ را شامل نمی شوند. علاوه بر این، تجهیزات مذکور عموماً ظاهری بسیار ساده دارند و مدل مخزن آن به شکل یک سطل است

بهترین جاروبرقی آب و خاک کدامند؟ و برای اطلاعات بیشتر در مورد خرید محصول در مورد محل استفاده جاروبرقی، اندازه فضای مورد نظر، تعداد ساعات کار، نقشه ها، نوع کارکرد و ... راهنمای خرید جاروبرقی صنعتی تمام صفحه.

جارو برقی خانگی

این جاروبرقی ها در واقع همان جاروبرقی هایی هستند که الان می خواهیم به آن ها بپردازیم و موضوع بحث ما هستند. که برای جایگزینی جاروهای دستی قدیمی و برای لذت مردم ساخته و طراحی شده است. در این راستا وسایل زیادی روی آن ها قرار می گیرد که از جمله آن ها می توان به مدل های زیبا و کوچک اشاره کرد تا در خانه های کوچک هم قابل استفاده باشند و فضای زیادی را در خانه اشغال نکنند. لازم به ذکر است که این نوع جاروبرقی ها به دو گروه تقسیم می شوند

جاروبرقی کیسه ای

جاروبرقی بدون کیسه یا مخزن

همانطور که از نام آن مشخص است تفاوت مهم و ضروری آنها در قسمت مخزن نگهداری زباله است.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.