تنظیمات شبکه

مجله آفتابي

تنظیمات شبکه


ایجاد شبکه و ارائه خدمات نصب و راه اندازی شبکه برای ارتباط بین سیستم ها از اولویت های شرکت ها و سازمان ها می باشد. این شرکت خدمات متنوعی را در این زمینه در قالب های مختلف ارائه می دهد.

خدمات کامپیوتری سعادت آباد ارائه دهنده خدمات کامپیوتر در محل و تعمیرات کامپیوتر در محل می باشد. تیم تعمیرات کامپیوتر ما متخصص در ارائه کلیه خدمات کامپیوتری و شبکه همراه با قراردادهای مجرب، آگاه، حقوقی و حقیقی می باشد. همچنین این مجموعه کلیه خدمات تخصصی تعمیرات، تعمیر چاپگر و تعمیر لپ تاپ را ارائه می دهد. با شرکت دایان شبکه کاران همراه باشید.


مزایای استفاده از شبکه کامپیوتری

شبکه های کامپیوتری مزایای زیادی دارند و همه ما می دانیم که بدون شبکه های کامپیوتری نمی توانیم یک زندگی عادی داشته باشیم و قطعا مشکلاتی در زندگی ما پیش خواهد آمد. شرکت خدمات کامپیوتری سعادت آباد آماده ارائه کلیه خدمات شبکه برای افراد، موسسات و موسسات دولتی و خصوصی می باشد.

به اشتراک گذاری منابع نرم افزاری و اطلاعات

مهمترین تمرکز اصلی مزایای شبکه های کامپیوتری در کارکرد نرم افزار و تبادل اطلاعات است. در یک شبکه کامپیوتری، کاربران می توانند به راحتی پوشه ها و فایل ها و حتی نرم افزار خود را به اشتراک بگذارند. در کودکی، تقریباً 20 سال پیش، به یاد دارم که شخصی می خواست از شهری که در آن زندگی می کرد، عکس هایی را به شهر دیگری بفرستد، مجبور بود از پست استفاده کند، اما اکنون، به لطف شبکه های کامپیوتری، می توانید مقداری با کیفیت ارسال کنید. عکس‌ها را برای هر کسی تنها با چند کلیک در هر کجا، در هر نقطه از جهان، در مدت زمان بسیار کوتاه.

قبل از اینترنت، بسیاری از کارهای نرم افزاری به صورت فیزیکی ارسال می شد. برای مثال آیکون نوعی نرم افزار است. این بدان معناست که تصاویر را می توان به عنوان فایل در رایانه، تبلت و تلفن همراه استفاده کرد. بنابراین نیازی به چاپ روی کاغذ و ارسال فیزیکی آن نیست. شبکه‌های کامپیوتری تمام بلوک‌های نرم‌افزاری را که در خود دارند (صدا، ایمیل، عکس‌ها، فیلم‌ها و غیره) در شبکه توزیع می‌کنند. این آیتم از دو طریق می تواند در زمان صرفه جویی کند.

گزارش کار در این مجموعه نشان دهنده اقتدار ما است، شما می توانید گزارش های ما را در اینجا مشاهده کنید. همچنین برای مشاهده و مطالعه مطالب آموزشی به بخش وبلاگ سر بزنید.

تعمیر کامپیوتر در محل.

تعمیر کامپیوتر و تعویض قطعات

رم، هارد و سایر قطعات را تعمیر کنید

در صورت لزوم انواع لپ تاپ را تعمیر کنید

تعویض فن های کامپیوتر و لپ تاپ

سطح قدرت یا نوچی

نرم افزار کامپیوتر

کامپیوتر محلی خود را ارتقا دهید

مشکل کامپیوتر در محل شما

ویندوز و برنامه ها را نصب کنید

آنتی ویروس و شبکه تک کاربره را نصب کنید

ارائه خدمات نرم افزاری و سخت افزاری

اگر برای انجام کارهای روزمره به لپ تاپ یا کامپیوتر رومیزی نیاز دارید، بهتر است برای خرید، پشتیبانی و تعمیر دستگاه از خدمات کامپیوتری استفاده کنید. زیرا برای انجام خدمات کامپیوتری به صورت محلی به دانش و تجربه کافی در زمینه سخت افزار کامپیوتر نیاز خواهید داشت و در صورت نداشتن این دانش قادر به خرید کامپیوتر یا لپ تاپ مناسب نخواهید بود. شاید نصب نرم افزارهای مختلف مانند ویندوز و غیره باید توسط یک متخصص انجام شود، اگر نرم افزار مورد نیاز به صورت ناقص و بدون کد فعال سازی نصب شود، نرم افزار کار نخواهد کرد. به طوری که پس از خاموش شدن دستگاه به دلیل نصب ناقص ویندوز، نمی توانید دستگاه را روشن کنید و تمامی اطلاعات ذخیره شده در پوشه دانلود ویندوز از بین می رود. در تمامی مراحل خدمات کامپیوتری از خرید سخت افزار تا نصب نرم افزارهای لازم همراه شما خواهد بود. بنابراین، این خدمات در دسترس همه افراد با دانش کم کامپیوتر است. به غیر از خدمات کامپیوتری ارائه شده برای کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ، می توانید سایر خدمات کامپیوتری مانند نصب و راه اندازی سیستم های دوربین مدار بسته را در کمترین زمان و با بهترین کیفیت دریافت کنید. همچنین این مرکز آماده ارائه کلیه خدمات مربوط به نصب و نگهداری شبکه و پشتیبانی شبکه های کامپیوتری شرکت های مختلف می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست با کارشناسان فنی در پشتیبانی رایان تماس بگیرید و تمامی خدمات مورد نظر خود را سریع و با قیمت بسیار مناسب دریافت کنید.

مادربرد، پردازنده (CPU)، رم و غیره شامل فروش، تعمیر، تعویض و پشتیبانی کلیه قطعات سخت افزاری کامپیوتر

نرم افزارهای لازم را بر اساس سیستم عامل لینوکس یا ویندوز بنا به درخواست کاربر نصب کنید

اسمبلاژ مونتاژ کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ در مدل های مختلف می باشد

عیب یابی جامع و پشتیبانی دوره ای خدمات ارائه شده

بهینه سازی و به روز رسانی ابزارهای نصب شده بر روی دستگاه

عقد قرارداد پشتیبانی فنی برای شرکت ها و ارائه خدمات نرم افزاری و سخت افزاری در محل مشتری

توصیه به کاربران برای تهیه تجهیزات سخت افزاری مناسب

نصب آنتی ویروس های فعال برای امنیت اطلاعات بیشتر بر روی لپ تاپ یا رایانه رومیزی

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.