اينها بهترين هتل هاي دبي هستند

دبي يكي از شهرهاي امارات متحده عربي است كه به عروس خاورميانه معروف است. در طول 50 سال گذشته تغييرات و پيشرفت هاي زيادي در اين شهر رخ داده است كه به همين دليل سالانه ميليون ها گردشگر از سراسر جهان به اين شهر سفر مي كنند. شهر دبي داراي سازه هاي منحصر به فرد بسياري مانند برج خليفه، سواحل زيبا و صحراي تميز است كه در هيچ جاي دنيا نمي توان آن ها را يافت. قبل از سفر به دبي بايد با چند اصل مهم آشنا شويد كه در ادامه به تفصيل توضيح داده شده است.


آب و هواي شهر دبي در فصول مختلف سال

فاكتور مهمي كه قبل از سفر به دبي بايد در نظر گرفت، شرايط آب و هوايي اين شهر است. دبي در انتهاي خط استوا قرار دارد و در طول سال به ندرت باران مي بارد. از اين رو اين شهر داراي آب و هواي گرم و خشك است و چون وجود رطوبت زياد باعث تعريق مداوم مي شود، اين نوع آب و هوا مي تواند براي افرادي كه در مناطق سردسير و كوهستاني زندگي مي كنند آزاردهنده باشد. در اواسط بهار و تابستان هوا بسيار گرم با ميانگين دماي 48 درجه سانتيگراد است و تحمل اين گرما بسيار دشوار است.

بهترين زمان سفر به دبي از نوامبر تا فوريه (آبان تا پايان فوريه) است. دماي هوا در اين زمان بين 20 تا 27 درجه سانتيگراد است، شما مي توانيد در سواحل زيباي دبي شنا كنيد يا از يك پياده روي زيبا در صحرا لذت ببريد.


مدت زمان پرواز تهران به دبي چقدر است؟

يكي از نكات مهمي كه قبل از سفر به دبي بايد در نظر بگيريد زمان پرواز است. براي سفر به دبي مي توانيد از پرواز مستقيم تهران به دبي استفاده كنيد كه 2 ساعت و 20 دقيقه طول مي كشد.


اينها بهترين هتل هاي دبي هستند

هتل هاي زيادي در دبي وجود دارد و رزرو مناسب ترين هتل قبل از سفر به اين شهر ضروري است. شهر دبي داراي استانداردترين هتل هاي جهان است كه معروف ترين و لوكس ترين هتل ها در زير ليست شده اند.



برج هاي Oteli de Jumeirah Emirates

هتل جميرا يكي از هتل هاي 5 ستاره دبي است. اين هتل داراي 400 اتاق و امكاناتي مانند ماهواره، صرافي، باشگاه ورزشي، بهترين رستوران ها با غذاهاي مختلف از نقاط مختلف جهان مي باشد. همچنين هتل جميرا خدمات رايگاني را براي مسافران مراكز خريد، شهرها و ... ارائه كرده است.

آدرس: امارات، جاده شيخ زايد، برج هاي امارات



هتل رافلز

هتل لوكس رافلز يك هتل 5 ستاره در دبي با 252 اتاق است. مركز خريد وافي دبي فاصله چنداني با اين هتل ندارد. فاصله اين هتل تا فرودگاه حدود 15 دقيقه است. در اين هتل رافلز امكاناتي مانند سونا، جكوزي، استخر روباز، منوي غذايي ويژه، خدمات نگهداري از كودكان، سرويس اتاق VIP در اختيار مسافران قرار مي گيرد.

آدرس: دبي، بر دبي، وفي مال، جاده شيخ رشيد



اون هتل دبي

يكي از بهترين هتل هاي 5 ستاره دبي، هتل تاج است كه در قلب شهر ديره واقع شده است. در اين هتل 296 اتاق با چشم اندازي زيبا از شهر وجود دارد. هتل تاج داراي چندين رستوران با غذاهاي بين المللي و غذاهاي ساير كشورهاي جهان مانند غذاهاي هندي، انگليسي، مديترانه اي، آسيايي و عربي است.

آدرس: دبي، مركز شهر برج خليفه



هتل برج العرب جميرا

هتل 7 ستاره برج العرب جميرا چشم اندازهاي زيبايي از خليج فارس را به نمايش مي گذارد. اين هتل داراي 202 اتاق در 27 طبقه است و امكاناتي مانند 9 رستوران با غذاهاي بين المللي در اختيار مسافران قرار مي گيرد.

آدرس: خيابان جميرا، دبي، امارات متحده عربي



هتل پارك حيات دبي

هتل پارك حيات يك هتل 5 ستاره با 225 اتاق در دبي است. فاصله اين هتل تا فرودگاه بين المللي دبي 2 كيلومتر است. همچنين فاصله هتل تا دبي مال و برج خليفه 15 دقيقه با ماشين و يا ساحل دبي 30 دقيقه با ماشين است. اين هتل امكانات رفاهي زيادي براي مسافران دارد.

آدرس: دبي، قايق سواري و باشگاه گلف



هتل معانا سالم

هتل مينا السلام يك هتل 5 ستاره واقع در شهر دبي مي باشد كه داراي 292 اتاق مي باشد. اين هتل منظره اي باشكوه به دريا و خليج دارد كه با تماشاي آب در شهر كويري دبي از اين منظره تضاد جالب و خاصي را براي گردشگران ايجاد مي كند. در اين هتل اتاق هايي براي افراد معلول و سالمندان وجود دارد.

آدرس: جاده جميرا، دبي، امارات متحده عربي



نتيجه

در اين متن سعي شده تا قبل از سفر به دبي به نكات مهمي اشاره شود تا مسافران گرامي سفري فراموش نشدني را تجربه كنند. اگر مي خواهيد در طول اقامت خود در دبي خودرو اجاره كنيد، شركت خوشنام و مورد اعتماد سعادت رنت براي اين منظور ايده آل است. اجاره ماشين در دبي باعث صرفه جويي در وقت و هزينه مي شود

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.