کرم پودر چیست؟

مجله آفتابي

کرم پودر چیست؟


فونداسیون یک کرم آرایشی با پودرهای رنگی است که می تواند پوست را کاملاً ملایم و یکنواخت بپوشاند و هرگونه لکه، تیرگی، برآمدگی و فرورفتگی روی پوست را نامرئی یا حداقل نامشخص کند.

این محصول کرم پودر نام دارد، اکنون قصد دارم از قسمت مقاله نویسی فروشگاه آبان هر آنچه را که در مورد این محصول آرایشی شگفت انگیز می دانم به شما بگویم، پس فراموش نکنید که با من همراه باشید زیرا قرار است موارد زیادی را به شما بگویم. چیزهای خوب

کرم پودر چیست؟

کرم پودر یکی از لوازم آرایشی ضروری در روتین آرایش شما است که به پوست صورت شما ظاهری سالم، جوان و زیبا می بخشد. علاوه بر این، حتی کوچکترین نشانه های خستگی و هر نوع عیب پوستی را برطرف می کند و به خوبی با نیازهای هر نوع پوستی سازگار است.

این کرم محصولی است که برای اصلاح عیوب صورت و بهبود ظاهر پوست طراحی شده است.

این محصول انواع مختلفی دارد که از نظر شکل و ساختار متفاوت است. کرم ها علاوه بر پوشاندن عیوب جزئی پوست، کارایی دارند. هر کرم پودر با توجه به ترکیباتش خواص منحصر به فردی دارد.

شما می توانید هر روز از این محصول استفاده کنید. در هر شرایطی می تواند نتایج خاصی به شما بدهد. برخلاف تصور رایج، کرم پودرها برای پوست شما مضر نیستند. اما گاهی اوقات به شما کمک می کند از پوست خود محافظت کنید.

تطبیق پذیری این محصول یکی از ویژگی های جذاب آن است و شما می توانید برای هر موقعیتی (مانند یک روز معمولی در اداره، یک مهمانی خانوادگی یا یک مهمانی بزرگ) کرم مناسبی را انتخاب کنید.

خبر خوب این است که برخلاف تصور عمومی، این محصولات زیبایی برای پوست شما مضر نیستند و برخی از آنها در واقع از پوست شما محافظت می کنند.

تاریخچه کرم پودر

عصر کرم پودر به تاریخ باستان برمی گردد، در مصر باستان از رنگ های گیاهی، رنگدانه های گیاهی و روغن ها برای لوازم آرایشی استفاده می شد. 2000 سال قبل از میلاد مسیح در میان رومیان و یونانیان چهره ای با رنگ پوست سفید بسیار رایج و زیبا بود.

پوست های تیره نشانه سبک زندگی در خارج از خانه و پوست های سفید نشانه افراد ثروتمند بود.

شهروندان عادی برای تقلید از پوست سفید ثروتمندان از گچ روی پوست خود استفاده می کردند. از پودر سفید به شکل سیمان و کرم برای تمام بدن استفاده می کنند تا زیباتر و سفیدتر شود.

زنان همچنین از آب سفید استفاده می کردند که مخلوط سفید کشنده سرکه و سرب بود. در قرن ششم، زنان برای داشتن پوستی سفید و روشن خون ریزی می شدند. این کار تا زمان سلطنت ملکه الیزابت ادامه داشت.

پودر سفیده تخم مرغ نیز در تهیه خامه استفاده می شود. در قرن 18 و 19 ملکه ویکتوریا آرایش را ممنوع کرد، زیرا از آن متنفر بود و فقط برای زنان بی‌وجدان مجاز بود که آرایش کنند، اما بعداً این اجازه به بازیگران زن نیز داده شد.

کارل بادین چیزی نزدیک به فرمول کرم پودر امروزی کشف کرد.

او برای از بین بردن خط اتصال بین کلاه گیس و پیشانی، ماده رنگ آمیزی پوست بر پایه چربی و رنگدانه ساخت. پس از مدت کوتاهی، محبوبیت این ماده در بین بازیگران افزایش یافت، کارل شروع به فروش عمده آن کرد و تا سال 1914 فروش انحصاری را داشت.

چه کسی بیکینگ پودر را اختراع کرد؟

فیلم رنگی اولین بار در دهه 1930 تولید شد. مکس فاکتور، بنیانگذار صنعت گریم هالیوود، پوست نارنجی بازیگران فیلم را دوست نداشت، بنابراین پودر جدیدی به نام پنکیک ساخت. اولین کرم پودر از پودر تالک تهیه شد و با یک اسفنج خیس استفاده شد.

عیوب صورت را می پوشاند و روشن بود. در سال 1940 با وجود قیمت بالایش به عنوان موفق ترین محصول آرایشی شناخته شد و روز به روز بر موفقیت آن افزوده شد. از گذشته تا به امروز، رنگ پوست هر دهه تغییر کرده است.

در دهه 1970 کرم پودر به قدری سفید بود که نتیجه آن شبیه ماسک عروسک بود.در دهه 1970، زنان مخلوط خامه و شیر را ترجیح می دادند.

سعی می کنم شبیه بازیگران دهه 80 ژاپنی باشیم. در دهه 90، آنها روکش ساده و مات را انتخاب کردند. این روزها هر نوع و رنگی از کرم پودری که بخواهید وجود دارد.

چه زمانی باید از کرم پودر استفاده کنم؟

این اقلام برای استفاده روزمره طراحی شده اند. کرم پودرها معمولا چند منظوره هستند و برای هر مناسبتی قابل استفاده هستند. با کمک کرم پودر می توانید با پوستی نرم و صاف کار کنید. از طرف دیگر، اگر می خواهید آرایش شب با کیفیتی داشته باشید، کرم پودر را فراموش نکنید.

همانطور که گفتم استفاده روزانه از کرم پودر تنها بر زیبایی پوست شما تاثیر نمی گذارد.

به یاد داشته باشید که بیشتر محصولات آرایشی حاوی مواد ضد آفتاب هستند.

علاوه بر این، ممکن است حاوی مواد محافظ دیگری (مانند مرطوب کننده ها یا تنظیم کننده های روغن) باشد. کرم های فونداسیون به شما کمک می کنند ظاهری زیبا داشته باشید و پوستی سالم داشته باشید.

آیا کرم پودر عوارض جانبی دارد؟

این باور که آرایش پوست شما را خراب می کند اشتباه است.

این ادعاها کاملاً نادرست است، حتی متخصصان زیبایی می گویند که بیشتر این عوارض به دلیل استفاده نادرست رخ می دهد. به عنوان مثال، برخی افراد از محصولاتی استفاده می کنند که به پوست آنها آسیب می رساند یا در صورت نیاز آرایش را پاک نمی کنند.

واقعیت این است که کرم پودر به پوست شما آسیب نمی رساند، بلکه از آن در برابر عوامل خارجی محافظت می کند، آن را مرطوب می کند و بسته به مواد تشکیل دهنده، چندین بیماری پوستی را درمان می کند.

البته این درست است که برخی افراد پس از استفاده از این کرم با واکنش های ناخواسته مواجه می شوند.

متخصصان پوست می گویند که برخی از کرم پودرها می توانند آکنه را بدتر کنند. دلیل آن این است که کرم پودر می تواند منافذ پوست چرب و مستعد آکنه را مسدود کند. برای جلوگیری از این اتفاق، از محصولاتی استفاده کنید که باعث آکنه نمی شوند.

قوام انواع کرم پودر

کرم پودر انواع مختلفی دارد (مایع، پودر، خامه و ...) نتیجه نهایی بستگی به ترکیب محصول دارد.

به علاوه میزان پوشش کرم پودر به ساختار آن نیز بستگی دارد. اگر به دنبال کرم پودری هستید که ظاهری طبیعی به شما بدهد، کرم پودرهای مایع انتخاب خوبی هستند زیرا بافت سبکی دارند.

کرم های پودری به دلیل داشتن مواد معدنی برای پوست های چرب ایده آل هستند. به طور خلاصه کیفیت کرم ها یکی از مهم ترین مواردی است که در خرید کرم باید به آن توجه کنید.

ساختار کرم پودرها

بافت کرم پودر یکی دیگر از عواملی است که باید در هنگام خرید به آن توجه کنید. فرمولاسیون این کرم ها مشخص می کند که کرم از نظر زیبایی و سلامت در چه سطحی باشد. علاوه بر این، بسته به مواد موجود در کرم، نتایج خاصی را دریافت خواهید کرد.

مواد تشکیل دهنده کرم پودر تعیین می کند که آیا کرم پودر به پوست شما ظاهری طبیعی، براق یا مات می دهد.

همانطور که می دانید برخی از انواع کرم پودر دارای ترکیباتی هستند که ویژگی خاصی به آنها می بخشد. به عنوان مثال، انواع مختلفی از کرم ها (مانند مرطوب کننده، ضد پیری و کنترل چربی) وجود دارد. فراموش نکنید که ترکیب مواد آرایشی می تواند باعث بیماری یا آسیب باکتریایی شود.

اما قبل از خرید کرم پودر، کمی زمان بگذارید و مواد را بررسی کنید.

بنابراین، مطمئناً نتیجه دلخواه را خواهید گرفت و از واکنش های ناخواسته مانند آلرژی، درماتیت سبورئیک و آکنه جلوگیری می کنید. بنابراین بافت کرم پودر فاکتور مهمی است که باید به آن توجه کنید.



ادامه پست: https://moorashin.com/product/کرم-پودر-استی-لادر-دابل-ور-estee-lauder/


۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.