مزایا و معایب پرداخت با بیت کوین


بیت کوین به عنوان رهبر بازار ارزهای دیجیتال، تغییرات زیادی را در مکانیسم معاملات مالی و دیجیتالی جهانی ایجاد کرده است. این ارز دیجیتال از پشتیبانی بانک مرکزی یا تیم پشتیبانی برخوردار نیست و در را برای بسیاری از مردم در سراسر جهان برای کسب درآمد سریع و آسان باز کرده است. اکنون این ارز دیجیتال یک روش پرداخت جدید و نوع جدیدی از پول در صنعت بلاک چین است و جذابیت آن به قدری زیاد است که بسیاری از مردم جهان می خواهند دستمزد خود را به صورت ارز دیجیتال و بیت کوین دریافت کنند. این تصمیم ممکن است به دلیل خاصیت ضد تورمی بیت کوین برای ایرانیان نیز جذاب باشد، اما آیا این تصمیم عاقلانه ای است؟ امروز می خواهیم به بررسی این تصمیم و عوامل دخیل در آن بپردازیم، پس اگر علاقه مند به دریافت حقوق خود به صورت ارز دیجیتال و بیت کوین هستید، مطالعه ادامه این مقاله را از دست ندهید.

بیت کوین، محبوب ترین ارز رمزنگاری شده در جهان

تاریخچه فعالیت بیت کوین بیت کوین به سال 2009 باز می گردد، زمانی که فردی ناشناس به نام ساتوشی ناکاموتو آن را راه اندازی کرد و اعلام کرد که هیچ مالک مطلق این ارز دیجیتال وجود ندارد. اما خالق ناشناس این ارز دیجیتال مانعی در مسیر فتح ارز دیجیتال و محبوبیت جهانی بیت کوین ایجاد نکرد.

محبوبیتی که می توانیم در ابتدای سال 2017 ببینیم، زمانی که قیمت آن عالی بود و استفاده واقعی از آن به همه نشان داده شد. بیت کوین یک ارز غیرمتمرکز است و به راحتی قابل دسترسی است. با این حال، ایده استفاده از بیت کوین به عنوان ابزاری برای خرید کالا و خدمات هنوز به طور گسترده در جهان اجرا نشده است. با این حال، امروزه بسیاری از شرکت ها، خرده فروشان، پلتفرم ها و حتی دولت کشورها از بیت کوین به عنوان وسیله ای برای تبادل خدمات و پول استفاده می کنند.

بیت کوین در چند سال گذشته چندین بار افت قیمت را تجربه کرده است، اما هر بار شاهد بازگشت این ارز دیجیتال و ثبت رکورد هستیم. در حال حاضر این ارز دیجیتال با حداکثر قیمت خود یعنی 64.8 هزار دلار فاصله دارد، اما این موضوع طرفداران ارزهای دیجیتال و بیت کوین را ناامید نکرد، در چند ماه اخیر شاهد رشد آهسته اما پیوسته بیت کوین بوده ایم. در حال حاضر با نزدیک شدن به 50 هزار دلار، گمانه زنی ها برای افزایش قیمت جدید آغاز شده است و اکثر فعالان و تحلیلگران به آینده بازار خوش بین هستند.

اما آیا می توان از بیت کوین به عنوان ارز برای دریافت حقوق استفاده کرد؟

ریشه فعالیت بیت کوین به استخراج گره خورده است، فرآیند استخراج برای بیت کوین بسیار مهم است و علاوه بر امنیت، کنترل میزان عرضه نیز بر قیمت ها تأثیر می گذارد. اما فرآیند استخراج بیت کوین نیاز به برق زیادی دارد و این موضوع علاوه بر نوسانات قیمت و کلاهبرداری های انجام شده در پلتفرم های ارزهای دیجیتال، مورد انتقاد دولت ها و بسیاری از فعالان اقتصادی کشورها نیز قرار گرفته است. برخی کشورها مانند چین به دلایل ذکر شده فعالیت ارزهای دیجیتال و همچنین استفاده از ارزهای دیجیتال را به عنوان ابزاری برای پولشویی و نقل و انتقال غیرقانونی پول ممنوع کرده اند و افزایش سختگیری و ممنوعیت در بسیاری از موارد دیگر مطرح شده است. کشورها.

علاوه بر خطر خاموش شدن، برخی از کارشناسان بیت کوین را حبابی می نامند که در نهایت می ترکد و خطرات زیادی را به همراه دارد. در حالی که نوسانات بیت کوین می تواند مفید باشد، می تواند سرمایه شما را نیز از بین ببرد و باعث زیان مالی شما شود.

با این حال، همه چیز علیه بیت کوین نیست. برخی دیگر از کارشناسان بیت کوین را یک تراکنش و تغییر در اقتصاد جهانی می دانند و آن را آغاز عصر جدیدی در دنیای تجارت و صنعت بلاک چین معرفی می کنند.

اگرچه برخی کشورها بیت کوین و ارزهای دیجیتال را ممنوع کرده اند، اما شاهد پذیرش ارزهای دیجیتال در کشورهای دیگر از جمله السالوادور هستیم که از بیت کوین به عنوان ارز رسمی کشور استفاده می کند. بیت کوین بارها در شرایط بحرانی به کشور و مردم کمک کرده است و از آخرین مورد استفاده می توان به جنگ روسیه و اوکراین اشاره کرد که دولت اوکراین با کمک های مالی جمع آوری شده توسط ارز دیجیتال توانست از آن استفاده کند. ، تجهیزات، مواد غذایی و ملزومات

همانطور که قبلا ذکر شد، نوسانات بیت کوین می تواند جنبه مثبتی داشته باشد که موضوعی است که در سال 2017 به خوبی مشاهده شده است. رشد تصاعدی بیت کوین توجه بسیاری را به این ارز دیجیتال جلب کرده است و از آن زمان بسیاری از مردم بیت کوین را به عنوان وسیله پرداخت انتخاب کرده اند. برای کالاها و خدمات .

با این حال، استفاده از بیت کوین به عنوان ارز در معاملات روزمره دارای نقاط قوت و ضعف است. در حال حاضر در کشور ما بسیاری از مغازه ها و شرکت ها بیت کوین را به عنوان روش پرداخت نمی پذیرند، اما دارندگان بیت کوین به راحتی می توانند ارزهای رمزنگاری شده خود را با نرخ روز به دلار یا تومان تبدیل کنند.

اگر بخواهیم قانون را بررسی کنیم، ایران یکی از کاربران گسترده ارزهای دیجیتال است و ارزهای دیجیتال می توانند مزایا و کاربردهای زیادی برای رفع تحریم ها داشته باشند. با توجه به اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده، به نظر می رسد رویکرد کلی دولت ایران قانونی است و حداقل در شرایط فعلی، این ممنوعیت برای ارز دیجیتال کشور اعمال نخواهد شد.

دریافت بیت کوین و  بیت ارز های دیجیتال به عنوان دستمزد می تواند در بهترین حالت ریسکی باشد، چیزی که می تواند منجر به افزایش دارایی ها و سود شما یا برعکس کاهش دارایی ها و زیان های طولانی مدت شود.

توصیه می کنیم پرداخت خود را با ارز دیجیتال دریافت کنید، مگر اینکه چیزی مانند پس انداز داشته باشید و بتوانید پول را به جای پول نقد از دست بدهید.

آموزش ثبت نام در بورس بیبیت

پس از ورود به وب سایت خرید بیت، در گوشه سمت راست بالای صفحه گزینه ثبت نام را مشاهده می کنید که برای ثبت نام باید روی آن کلیک کنید. گزینه های ثبت نام را در تصویر زیر مشاهده می کنید.

پس از کلیک بر روی این گزینه، فرم ثبت نام برای شما باز می شود. این فرم دارای 2 فیلد است که باید پر شود.

صرافی بابیت چیست؟

باید ایمیل خود را در فیلد قرمز رنگ و رمز عبوری را که می خواهید روی حساب کاربری خود تنظیم کنید در قسمت آبی رنگ وارد کنید. پس از پر کردن این دو فیلد، روی دکمه سبز رنگ تایید کلیک کنید. اگر این دکمه برای شما فعال نیست، باید چک را در قسمت مشکی قولنامه فعال کنید. پس از کلیک بر روی تایید، یک کد 6 رقمی به ایمیل شما ارسال می شود که باید در قسمت مشخص شده وارد شود.

نحوه واریز و برداشت ارز دیجیتال به حساب Bibit را بیاموزید

تبادل بای بیت چیست؟

پس از ورود به حساب Baybit، زمان شروع پس انداز و برداشت وجه است. برای این کار همانطور که در تصویر مشخص است برای باز شدن قسمت واریز و برداشت ابتدا دارایی سمت راست را باز کرده و در کادر باز شده روی گزینه فیلد حساب کلیک کنید. در صفحه ای که باز می شود توابع مختلفی وجود دارد که در زیر مطابق تصویر زیر توضیح خواهیم داد.

Bybit را تغییر دهید

در قسمت قرمز می توانید ارز مورد نظر خود را انتخاب کنید و اگر ارز خود را پیدا نکردید می توانید از کادر جستجوی نارنجی رنگ استفاده کنید. اگر وقتی این صفحه را باز می کنید، ویژگی شما به شکل ستاره است، می توانید با استفاده از نشانه های بصری تعریف شده در قسمت انتخاب رنگ، ویژگی خود را از ستاره به عدد یا برعکس تغییر دهید. در حال حاضر برای واریز و برداشت باید از واریز و برداشتی که در کادر سبز و زرد مشخص شده است استفاده کنید. قسمت زرد به معنای سپرده گذاری برای ارزهای دیجیتال و قسمت سبز به معنای برداشت است.

آموزش نحوه واریز ارز دیجیتال به حساب بایت

پس از ورود به قسمت واریز که در قسمت قبل توضیح دادیم تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد که به تفصیل توضیح خواهیم داد.

صرافی بابیت چیست؟

اما قبل از باز کردن این بخش برای شما، در صورتی که کد دو مرحله ای را فعال نکرده باشید، به شما اخطار داده می شود که قبل از بازکردن واریز یا برداشت باید کد دو مرحله ای را فعال کنید. اگر نمی دانید چگونه کد دو مرحله ای را فعال کنید، به قسمت کدهای فعال سازی دو مرحله ای اکانت ByBit مراجعه کنید. در قسمت واریز ملک باید شبکه مورد نظر خود را در قسمت سبز رنگ انتخاب کنید. مطمئن شوید که شبکه گیرنده و فرستنده باید یکسان باشند. پس از انتخاب آدرس شبکه و کد آن به شما نشان داده می شود. اگر آدرس برای شما تار است و نشان داده نمی شود، دکمه اطلاعات را فشار دهید.

آموزش خرید و فروش را در صرافی بایت قرار دهید

صرافی ارز دیجیتال ByBit چیست؟

اکنون که نحوه واریز و برداشت پول از حساب bbit خود را یاد گرفتید، زمان خرید و فروش در صرافی bbit در سایت فرا رسیده است. برای ورود به قسمت سایت باید مطابق تصویر وارد قسمت خرید شده و وارد قسمت خرید شوید. پس از انجام این مراحل، بخش معاملات برای شما باز می شود. شاید این قسمت اول برای شما سخت به نظر برسد، اما با یادگیری و درک این قسمت، به راحتی می توانید این قسمت را خرید و فروش کنید.

صرافی ارز دیجیتال بای بیت

قسمت های مختلفی  برای اخبار ارز دیجیتال بیت ارز  وجود دارد که می توانید در قسمت معاملات نقطه ای مشاهده کنید. در قسمت زرد، اطلاعات ارز مورد نظر خود را بنویسید، مانند تغییر 24 ساعته و حجم 24 ساعته. در قسمت قرمز رنگ می توانید ارز مورد نظر را برای تراکنش انتخاب کنید. شما می توانید در بالای قسمت قرمز به نام Search برای پول جستجو کنید. اگر قسمت قرمز برای شما باز نشد، باید فلش پشت btc/usdt را بگیرید. سفارشات خرید و فروش نیز در قسمت سبز رنگ نمایش داده شده است. همچنین می توانید تراکنش خود را در قسمت آبی ثبت کنید. سمت خرید برای خرید و سمت فروش برای فروش است. همچنین برای سفارش و خرید در محل می توانید از limit و market برای خرید استفاده کنید. برای مشاهده سفارشات خود باید از قسمت بنفش استفاده کنید.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.