برج خلیفه دبی شگفت‌انگیز تکنیک‌ها که کمک می‌کند آنچه تبلیغ می‌کنید رشد

 

حواشی شوکت أفندی على شرح ملا جامی : ابن الحاجب - ملا جامی - شوکت أفندی ... شهربازی آی ام جی (IMG) در دبی، یکی از مقاصد برتر گردشگری امارات متحده عربی است که با مساحتی به اندازه ۱۴۰ هزار مترمربع می توان آن را به اندازه حدود ۲۸ زمین فوتبال در نظر گرفت، به همین جهت آن را بزرگترین شهربازی سر پوشیده جهان می نامند. امروزه با سفر به شهر دبی می توانید شاهد وجود پارک های سرسبز بسیار زیادی باشید که بدون پرداخت هزینه ای، می توانید از زیبایی های آن لذت ببرید. شهر دبی برای جذب توریست ها و گردشگران سراسر جهان، اقدام به برگزاری جشنواره های رایگان کرده است. در این مقاله سعی کردیم شما را با تفریحات رایگان دبی آشنا کنیم. تقریبا همه فروشگاهها در سراسر دبی سعی میکنند که در این رویداد شرکت کنند و بخشی از اجناس خود را با تخفیف ارائه دهند. سعی کنید از PDA در مکان های عمومی اجتناب کنید. اما برخی از سواحل این شهر نیز به طور رایگان در اختیار گردشگران و مسافران هستند. شهر دبی دارای خیابان های بسیار زیبایی است که با پیاده روی در آن ها، می توانید از شگفتی هایی که این شهر برای جلب توجه گردشگران خود ایجاد کرده است، لذت ببرید. آب نمای برج خلیفه هر نیم ساعت یک بار فعال می شود. این ساختمان در ابتدا برج دبی نامگذاری شد اما به افتخار حاکم ابوظبی و رئیس جمهور امارات متحده عربی ، خلیفه بن زاید آل نهیان تغییر نام داد.

شما سوار بر یک اتوبوس ابتدا گردشی در شهر خواهید داشت و سپس سوار بر همان اتوبوس وارد رودخانه خور دبی می شوید و ساعتی را به گردش بر روی این رودخانه می پردازید. تجربه حس هیجان و ترس را می توانید در اینجا تجربه کنید. دلیل این استقبال هیجان بالایی است که در این بخش تجربه میکنید چرا که رانندگی بر روی تپه ها به مهارت خاصی نیاز دارد که کار هر کسی نیست و برای این کار معمولا باید از ماشین های شاسی بلند مانند تویوتا لندکروز استفاده کرد بنابراین با اجاره این ماشینها میتوانید دقایقی سرشار از هیجان و آدرنالین را برای خود به ارمغان بیاوردید. فستیوال خرید دبی یا (FSD) سرتاسر این شهر را غرق در شور و هیجان خرید میکند و مراکز خرید و مغازههای گوناگون اجناس خود را با تخفیفات باورنکردنی ارائه میدهند. شهر دبی را می توان یکی از پیشرفته ترین شهرهای خاورمیانه دانست. آکواریوم آتلانتیس که یکی از بزرگ ترین آکواریوم های خاورمیانه است، از دیگر جذابیت های پارک آبی آتلانتیس می باشد. همینطور نمایشگاههای متعدد صنایع دستی و آثار هنری، در گوشه و کنار مراکز خرید بزرگ دبی برگزار میشود که میتواند حسابی به دلتان بنشیند. جشنواره مد، جشنواره فیلم و مسابقات ورزشی متعدد از دیگر برنامههایی است که میتواند برایتان جذاب باشد.

در نهایت نیز مناظر جذاب متعدد و شخصیتهای هیجانانگیزی در این دهکده وجود دارند که باید آنها را در قاب دوربین خود برای همیشه ثبت کنید.منبع عکس: گوگل مپ (عکاس: Hamoode 57)غرفه ایران: این غرفه یکی از زیباترین غرفههای دهکده جهانی است و بیشتر به یک کاخ واقعی تاریخی شباهت دارد تا نمایشگاه. ریورلند دارای بخش های بسیار جذابی است که از جمله این قسمت ها می توان به وجود دهکده فرانسوی و دروازه هند اشاره کرد. همچنین جشن ها و کنسرت های بسیاری در این بخش از ریورلند رخ می دهند که می توانند به یک خاطره بسیار عالی از سفر به شهر زیبای دبی تبدیل شوند. سواحل جمیرا، سواحل کایت و پارک ساحلی ام سقیم از جمله سواحل رایگان این شهر زیبا هستند که می توانید با پیاده روی در آن ها، لحظات خوبی را تجربه کنید. از دیگر ویژگی های این مکان های دیدنی می توان به برگزاری نمایش های خیابانی، وجود غرفه فروشی ها برای خرید سوغاتی و اجرای موسیقی محلی اشاره کرد. موزههای دبی چیزی را ارائه میدهند که از یک موزه معمولی، فراتر از انتظار است، زیرا این مراکز از فناوریهایی استفاده میکنند که هنوز هم در بسیاری از بهترین موزههای دنیا وجود ندارند. هنگامی که از حمل و نقل عمومی استفاده میکنید، لیست تمام اعمال ممنوعه را بررسی کنید. در این صفحه از ساوش مگ مکان ها توریستی دبی را بررسی کردیم و در حال و هوای آنان غرق شدیم. کپسولهای شیشهای این چرخ و فلک دارای قابلیت هوشمند برای کنترل وضعیت آب و هوای داخل کابین نیز میباشند.

دبی مکانی بسیار خشک است و در طول سال به جز در ماههای زمستان آب و هوای گرم و مرطوبی را تجربه میکند. دلیل شباهت معماری های این دو کشور در این است که چند سال قبل، مردمان بخش جنوب ایران به دبی سفر کردند و بخشی به نام بستکیه را ایجاد نموند. اما به طور کلی اکثر مسافران استانبول و آنتالیا را ترجیح می دهند و حتی بسیاری فقط برای خرید به این2 شهر ترکیه سفر می کنند. اغلب مردم برای مشاهده مکان های دیدنی به این شهر زیبا سفر می کنند. روستای زیبای هریتیج یکی از زیباترین روستاهای شهر دبی است که در سال 1997 ایجاد شد و نشان دهنده ی آداب و رسوم دبی است. شیخ زاید در سال 1971 شهر ابوظبی را با دبی یکی کرد و در نهایت باعث شکلگیری کشور امارات متحده عربی شد. همانطور که پیش از این نیز اشاره کردیم، انواع برنامههای سرگرمکننده دیگر هم در این ایام در سراسر شهر دبی برقرار است که میتوانید بدون پرداخت درهمی، ساعتها سرگرم باشید و لذت ببرید. علاوه بر همه اینها، برای اینکه گردشگران ساعات لذتبخشی را در این شهر داشته باشند، در کنار فستیوال، انواع برنامههای مفرح و شاد برای همه اعضای خانواده در گوشه و کنار شهر برپاست. کدام خیابان در شهر دبی برای خیابان گردی مناسب است؟ پیاده روی در این خیابان، مانند پیاده روی در خیابان های شلوغ آمریکا در سال 1950 است. این موضوع را نیز می توان قید نمود که این مجموعه در طی چندین سال اخیر و از زمان تاسیس آن بعنوان یکی از محبوب ترین مکان های دیدنی و تفریحی دبی شناخته شده می باشد. برای خرید ساعت نیز پیشنهاد می کنیم سری به فروشگاه های تیسوت (Tissot) در طبقه زیر همکف و رولکس (Rolex)، رادو (Rado)، سواچ (Swatch) و اینترنشنال واچ کو (IWC) در طبقه همکف بزنید.

65 هزار موجود زنده دریایی در آن زیست میکنند که این تعداد در بین آکواریوم های خاورمیانه رقیبی ندارد.تونل های شیشه ای ۳۶۰ درجه، این امکان را به شما میدهند تا سفره ماهی ها و ماهی های بزرگ و کوچک را از نزدیک لمس کنید.البته قسمتی هم وجود دارد که اگر علاقه مند باشید میتوانید به ماهی ها غذا بدهید و روز متفاوتی را برای خود رقم بزنید. حاکم و مسئولین دبی با توجه به همین علاقه گردشگران، از سالها پیش تصمیم به برگزاری فستیوالی گرفتند که گردشگران را هر چه بیشتر به این شهر پرزرق و برق جذب کند. اما در برخی موارد نیز می توانید از موزه های رایگان شهر دبی دیدن کنید و با فرهنگ این شهر، آشنا شوید. کشور امارات متحده عربی در منطقه خاورمیانه دارای شهرهای بسیار زیبایی است که به عنوان مناطق توریستی شناخته می شوند. علاوه بر این امارات مال دبی با بیش از 100 گزینه غذاخوری و کافه ، این مرکز خرید برای همه چیز مناسب است. برج خلیفه دبی در دبی مال قرار گرفته که از مرکز تجاری دبی فاصله زیادی ندارد. هتل برجمان با نام arjaan توسط rotana ساخته شد که یک هتل لوکس و در کنار مرکز خرید برجمان Burjuman mall قرار دارد. می باشد که در طبقات مختلف آن مشغول به فعالیت هستند، طرح اولیه ایجاد این مجتمع تجاری در سال ۲۰۰۱ توسط شیوخ اماراتی کلید خورد و در سال ۲۰۰۳ استارت آن با بودجه ای هنگفت بالغ بر ۲۲۰ میلیون دلار امریکا زده شد و در سال ۲۰۰۶ به صورت کامل افتتاح گردید، این بازار با ۶۰۰ واحد فروشگاهی جز کاملترین مراکز خرید دنیا می باشد و شما هر آنچه مد نظرتون باشه با قیمت های مناسب تا بالا خرید کنید. این رستوران با دکوراسیون طلایی خود و مناظر باشکوهی که به مهمانان پیشکش می کند و تجربه ای خاص برای مهمانانش رقم می زند.

هر غرفه در دهکده جهانی نشاندهنده کشوری با ورودی باشکوهی است که به شکل یک نقطه عطف نمادین از آن شکل گرفته است. زمان برگزاری دهکده جهانی دبی چگونه است؟ زمان ورود به هتل لاپیتا ساعت 3 عصر و زمان خروج از هتل ساعت 12 ظهر میباشد. بهترین زمان برای بازدید از دبی از نوامبر تا مارس است که دمای هوا خنک خواهد بود. میتوان بهترین آب و هوا را در ماه مارس در دبی تجربه کرد. این سرسره را به افراد شجاع و مشتاق آدرنالین پیشنهاد می کنیم. هر ساله بیش از 66 میلیون مسافر از فرودگاه بین المللی دبی به 260 نقطه از 6 قاره پرواز می کنند. برخی از مراکز خرید این شهر زیبا دارای معماری های منحصر به فردی می باشند که توجه هر مسافر و گردشگری را به خود جلب می کنند. بی شک تماشای یک فیلم بسیار زیبا روی پرده سینمای خیابانی می تواند به یکی از تجربه های بسیار جذاب تبدیل شود. موزه شهرداری، موزه عتیقه، موزه قهوه و موزه نایف از جمله موزه های رایگان این شهر زیبا شناخته می شوند. در این روستا می توانید از انواع ابزارآلات و وسایل قدیمی شهر دبی بازدید کنید. شبها، خصوصا شبهای تعطیلات، برنامه آتشبازی هم در جای جای شهر اجرا میشود. ساحل JBR در فاصله ۱۵ دقیقهای ازدقیقهای از چرخوفلک قرار داشته و کافههای بزرگ و ساحل مخصوص شنا و قایقرانی را در خود جای داده است. این منطقه که در کنار خیابان شیخ زاید قرار گرفته است، از مهمترین مناطق دبی به شمار میآید. اما در این میان، خیابان السیف یکی از بهترین خیابان های شهر دبی برای گردش و تفریح شناخته می شود. در هنگام بازدید از این مکان دیدنی می توانید شاهد لگولند، بالیوود پارک و مشت گیت باشید. سرزمین بالیوود برای افراد مختلف هزینه های گوناگونی برای بلیط مشخص کرده که شرح زیر است.

طبقه اول موزه آینده دبی به کودکان اختصاص دارد، در این موزه فقط کودکان زیر ده سال اجازه ورود دارند. این جشنواره هر سال بیش از سال قبل گردشگران را به خود جذب میکند به طوری که طبق آخرین آمار هر ساله حدود ۳ میلیون گردشگر در این ایام به دبی سفر میکنند. اگر هم با خانواده در این روزها به دبی سفر میکنید، خوش به حال کودکانتان است. شهر دبی دارای خیابان های گردشگری فوق العاده زیبایی است. خیابان السیف و ساحل لامر، دو تا از جاهایی است که میتوانید برنامههای متعددی که برایتان در نظر گرفته شده است را ببنید. در فستیوال خرید دبی علاوه بر خریدی با کیفیت از بهترین برندهای جهان و تخفیفهای بی سابقهای که گاهی به ۷۵ درصد هم میرسد، گاه قرعهکشیها و جایزههایی هم برای خریداران در نظر گرفته میشود. هنگامی که از باغ وحش بازدید میکنید، میتوانید متوجه شوید که دبی از سه نوع مختلف اکوسیستم تشکیل شده است که از جنگلهای بارانی، ساحل راکی و اقیانوسهای زنده شروع میشود. موزه دبی یکی از جاذبه های توریستی این شهر است که بسیاری از مسافران تور دبی در سفر خود به این شهر از آن بازدید می کنند. پس از سفر به دبی اگر به فکر تفریح و یا خرید هستید، می توانید به مرکز خرید ابن بطوطه بروید. سفرو ایرانیان در این مقاله قصد دارد شما را با انواع امکانات و تفریحات رایگان دبی آشنا سازد تا یک سفر بسیار خاطره انگیز را تجربه کنید. امروزه فناوری و تکنولوژی تا جایی پیشرفت کرده است که می توان از آن برای افزایش زیبایی انواع مکان های مختلف استفاده کرد. بسیاری از افراد شهر زیبای دبی را یک منطقه گرم و خشک می دانند که چیزی جز کویر نیست. با بازدید از این بازارهای محلی به صورت رایگان، می توانید با صنایع دستی، رفتار مردمان این شهر و نحوه پوشش آن ها آشنا شوید.

این هتل با طراحی شیک و مدرن، امکانات لوکس و خدمات بی نظیر، تجربه اقامت لذت بخشی را برای مهمانان فراهم می کند. از همه اینها گذشته، در شبهای زمستانی فستیوال خرید دبی که عموما مقارن با سال نوی میلادی است، حتی اگر اهل خرید نباشید، میتوانید از برنامههای گوناکونی که برای نشاط و شادی گردشگران فراهم شده است نهایت لذت را ببرید. اما در برخی موارد، دبی امکاناتی را فراهم نموده است که برای بهره گیری از آن ها، نیازی به پرداخت هزینه ندارید و می توانید به طور کامل از این امکانات استفاده نمایید. در دون بشینگ می توانید رانندگی روی زمین های بیابانی را تجربه کنید و از آن لذت ببرید. همانطور که می دانید که امارات متحده عربی در منطقه خشک و بیابانی واقع شده است. آکواریوم دبی را می توان یکی از بزرگترین آکواریوم های منطقه دانست. با وجود باز بودن آکواریوم دبی در ۳۶۵ روز سال، امکان بازدید از این مکان در هر موقع از سال امکانپذیر میباشد. برای مثال در سال گذشته، این فستیوال از ۲۶ دسامبر ۲۰۱۸ تا ۲ فوریه ۲۰۱۹ برگزار شد. در انتهای شهربازی لگولند دبی وارد سرزمین کوچک خواهید شد که در آن بیش از 20 میلیون آجر لگو استفاده شده است. این کارت به شما کمک میکند تا از حمل و نقل عمومی با کرایه یکسان استفاده کنید. از سال ۱۹۹۶، برای توسعه تجارت و بازرگانی در دبی، مسئولین این شهر به این فکر افتادند تا با برگزاری فستیوال خرید و ارائه تخفیفهای وسوسهکننده، گردشگران را به این شهر لوکس و گران بکشانند. یک فرد برای مصرف الکل در دبی باید حداقل 21 سال سن داشته باشد. زمانی که شما چتربازی یا هر ورزش ماجراجویانه دیگری را انتخاب میکنید، محدودیتهایی در وزن، قد و سن وجود دارد. وجود ساختمان های پرنقش از جمله جذاب ترین بخش های این خیابان شناخته می شود.

به دلیل طول بسیار زیادی که این چرخ و فلک دارد هر دور آن سی و هشت دقیقه طول می کشد. این ساحل یک گزینه بسیار عالی برای تمامی افرادی است که علاقه زیادی به تماشای بادبادک ها و منظره زیبای پرواز آن ها هستند. اگر علاقه زیادی به ورزش های آبی دارید و یا از بودن در کنار دریا احساس آرامش خاصی پیدا می کنید. دیدن فیلم های مطرح و به روز دنیا در محیطی برفی و بی نظیر می تواند یکی از تجربه های تکرار نشدنی باشد. پیست اسکی دبی شامل بخشهای مختلفی است که از این میان میتوان به بخش مربوط به اسکی، اسنوربرد، راهپیمایی پنگوئنها، پارک برفی و وجود سینمای برفی اشاره کرد. در این مرکز خرید، علاوه بر وجود انواع برندهای لوکس تجاری از انواع کالاها، سرگرمی های مختلف هم برای تعداد زیاد مسافران در نظر گرفته شده است. برج خلیفه یکی از معروف ترین انواع برج های ساخته شده در جهان است. از مراکز خرید لوکس و بسیار بزرگ و معروف دبی مثل دبی مال تا مغازههای کوچکتر محلی و حتی بازارهای روباز گاه تخفیفهایی دارند که شوکهتان میکند. چند سالی می شود که از خبرهها نام دبی را مکرر می شنویم و شاهد پیشرفت روز افزون و چشمگیری از مردم این شهر لوکس هستیم و به شما عزیزان هم پیشنهاد می کنیم که این جاذبه رو از دست ندهید . لیزر شو را می توان ترکیبی از رقص نور، آب و آتش دانست. لیزر شو شهر دبی یکی از جذاب ترین تکنولوژی های جدید است که از جمله تفریحات رایگان این شهر زیبا شناخته می شود. اولین پروژه دیجیتالی دنیا که در شهر دبی احداث می شود و تحولی نوین ایجاد می کند، بازوی دیجیتالی دبی است. شهر دبی دارای سواحل زیبایی است. اما تنها در برخی از سواحل آن می توان به پیک نیک و طبخ غذا پرداخت.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.