حقایق کثیف درباره امارات مال فاش شد

 

ماشین پرنده در دبی شما میتوانید محصولات چینی مانند لوازم التحریر، اسباب بازی، لباس، لوازم الکترونیکی، مبلمان، پارچه، کیف و غیره را به صورت عمده در این مرکز خرید تهیه کنید. در بازار مدینه جمیرا میتوانید انواع سوغات و لوازم دکوری عربی را تهیه کنید. این مرکز تجاری مغازههای ارائه کننده انواع محصولات و لوازم مانند کیف، کفش و لباس را در بر میگیرد. این مغازه ها انواع عبا ها، شلوارهای گلدوزی و سنگ کاری شده و لباس عربی رو به مشتری ها ارائه می دن. آژانس تریپ تورهای متنوعی را به مشتری ارائه میکند و شما میتوانید از طریق تماس با کارشناسان ما با توجه به بودجه و سلیقه خود بهترین تور دبی را انتخاب کنید. برای رزرو و خرید تور دبی ارزان میتوانید از طریق سایت تریپ، تماس تلفنی با کارشناسان و همچنین مراجعه حضوری به آژانس اقدام نمایید. ولی این نکته نیز که در قبل اشاره شده مجدد قابل نوشتن می باشد که با پرداخت ورودی مخصوص می توانید از این هتل زیبا دیدن نمایید و گردشگران و مسافران بسیاری که هر ساله برای گذراندن تعطیلات خود سفر به دبی را انتخاب می نمایند نیز از این هتل حتما بازدید می کنند. نیز خواهید بود. دلیل انتخاب این منطقه به عنوان یک مکان عکاسی در دبی قرار داشتن بسیاری از جاذبههای این شهر در یک قالب است. از جمله جاذبههای این شهر میتوان به مراکز خرید فوقالعاده دبی اشاره کرد که علاوه بر طراحی و معماری چشمنواز، با جایدادن معروفترین برندها در خود به کانون توجه در بین کشورهای همسایه تبدیل شده است. منطقه السرکال اخیرا به یک مکان هنری با امکانات مختلف تبدیل شده و ردیف به ردیف گالری های هنری مختلف از جمله خیابان السرکال را در خود جا داده است و اقامتگاه شماری از هنرمندان محلی و جهانی است.

وجود قایق های زیبا و مختلف در این مکان دیدنی، آن را به یکی از بهترین تفریحات رایگان در دبی تبدیل کرده است. در کنار این مرکز خرید یکی از تماشاییترین آبنماهای موزیکال جهان قرار دارد که از دیدن آن لذت میبرید و خاطراتی بهیادماندنی برایتان رقم میزند. این موزه که در حال حاضر یکی از مهمترین جاهای دیدنی دبی محسوب میشود، توسط مجله نشنال جئوگرافیک در فهرست ۱۴ موزه زیبای جهان قرار گرفته است. در این مجموعه ۱۴ سالن سینما با بیش از ۵۰۰ صندلی امکان پخش همزمان فیلم را دارند و میتواند بازدیدکنندگان را سرگرم کند. در اینجا همچنین یک سینمای اختصاصی برای کودکان وجود دارد که میتواند آنها را برای مدتها سرگرم نگهدارد تا والدین با خیال راحت به گشت و گذار بپردازند. اینجا می نویسم که تشکر کرده باشم و دلگرمی باشه برای کسانی که مردد هستند که مشتری سایت بشوند. به همین دلیل دهکدهای منحصر به فرد را در این دیار ساختهاند که در اینجا به معرفی آن میپردازیم. یکی دیگر از تفریحات دبی که در قلب شهر میتوانید به آن پناه ببرید پارک صفا است. بعضی دیگر از موزه ها هم هزینه زیادی ندارند که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت. از خاصترین تفریحات دبی که احتمالاً هر کسی دوست دارد حداقل یکبار آنرا امتحان کند، قوشپرانی در این شهر است که وجود آن در فضای مدرن دبی کمی بعید به نظر میرسد؛ اما نباید فراموش کنیم دیدن چنین جاذبهها و تفریحات دبی در کویرها و طبیعت این شهر کامل پیشپاافتاده است. قیمت تور دبی 7 شب و 8 روز بالاتر از بقیه تورها است، اما ارزش آن را دارد. از مهم ترین ویژگی های این سازه می توان به مهندسی پیچیده آن اشاره کرد.

مرکز تجارت جهانی دبی دارای یک میلیون فوت مربع فضای نمایشگاهی مناسب و متنوع، ترکیبی از کافه ها و رستوران ها، به علاوه فضای آزاد باغ نخل (Palm Garden) است که می تواند برای جشن های شادی و یا به عنوان منطقه ی تفریحی غیر رسمی استفاده شود. همین طور با این اقامت در این هتل می توان از خدمات حمل و نقل ویژه مانند استفاده از رولز رویس یا هلی کوپتر بهره مند شد. با خرید بلیط دوم که شامل بازدید از سه طبقه شامل ۱۲۴، ۱۲۵ و طبقه ۱۴۸ در ارتفاع ۵۵۵ متری میشود بازدیدکنندگان تنها مجازند که حداکثر ۴۵ دقیقه در طبقه ۱۴۸ بمانند و مابقی زمانی را که برای بازدید برج در نظر دارند، در دو طبقه دیگر بگذرانند. به جز تور هوایی، یک راه دیگر هم برای سفر به دبی وجود دارد و آن تور دبی زمینی است. در نخل جمیرا هیچ ساحل عمومیای ندارد و تمام سواحل زیبا آن یا متعلق به ساختمانهای لوکس هستند و یا اینکه در اختیار هتلهای لوکس قرار دارند. لازم به ذکر است گردشگرانی که با کوسهها شنا میکنند باید از سلامت کامل جسمانی برخوردار باشند و ۱۰ سال یا بیشتر سن داشته باشد. گردشگران تور دبی باید توجه داشته باشند برای اسکی در این مجموعه نیازی به مهارت ندارید و مربیان ماهر تکنیک های اسکی را به شما آموزش خواهند داد البته لازم به ذکر است که هزینه استفاده از زمین اسکی دبی مال بسته به میزان مهارت شما بین 60 تا 100 درهم متغییر می باشد. هزینه بلیط برای بزرگسالان 145 درهم و برای کودکان زیر سه سال رایگان است. عین دبی یکی از لوکس ترین تفریحات موجود در کشور امارات است که هزینه ورودی بلیط های آن کمی گران است. مهمترین موردی که می توان در مورد این مجتمع تجاری به آن اشاره کرد، وجود ۱۲۰۰ نمایندگی برندهای تجاری در آن است که در کنار معماری جذاب و مجهز آن خودنمایی می کند.

هتل وکو دبی در منطقه ای جذاب به نام شیخ زاید واقع شده که دسترسی راحتی به دبی مال و برج خلیفه دارد. هتل وکو دبی دارای 471 اتاق زیبا و شکیل است که با متراژهای مختلفی ساخته شده اند. به همین خاطر از لحاظ کیفی با نمونه های مشابه ایران تفاوت دارد. آب و هوای دبی مانند جزیرههای جنوبی ایران (کیش و قشم) گرم و شرجی است؛ تابستانهای داغی دارد و زمستانهای معتدل. اما در نظر داشته باشید بهترین آب و هوا برای سفر به امارات را در تور دبی بهمن 1402 میتوانید تجربه کنید. اما ساعت بازدید را در نظر داشته باشید. اگر به دنبال اجاره خودروی رایگان در دبی هستید، کافیست برای عکاسی در دبی یک پیج با محتوای مدلینگ داشته باشید و با همکاران ما در ارتباط باشید تا در روز و ساعت مشخص خودرویی در اختیار شما قرار گیرد. در کل با توجه به قیمت ارائه شده در سایتهای اجاره خودرو در دبی برای یک روز اجاره خودرو مدل پایین از 20 دلار به بالا به ازای هر روز باید پرداخت کنید. Mercato واقع در منطقه مسکونی جمیرا، یک تجربه خرید رویایی با خیابان های سنگفرش شده و برندهای برتر بین المللی را به شما ارائه می دهد. این شهر با برنامهای هدفمند برای جذب توریست و با هزینه و خلاقیت در این صنعت توجه تمام دنیا را به خود جلب کرده است. جاذبههای دبی و ابوظبی در سالهای اخیر توانسته توجه فیلمسازان را به خود جلب کند و بهعنوان لوکیشن فیلمهای هالیوودی مورد استفاده قرار بگیرد. این منطقه را میتوان به عنوان اولین انتخاب لوکیشن عکاسی دبی در نظر گرفت زیرا هزاران لوکیشن جذاب در آن برای عکاسی وجود دارد. یکی از مکانهای جذاب و شگفتانگیز شهر دبی جنگل بارانی نام دارد.

این پارک شگفتانگیز با تمها و جاذبههای متنوعش، تجربههای هیجانانگیز و خاطرهانگیزی را برای بازدیدکنندگان فراهم میکند. به گزارش ایسنا بنابر اعلام ره بال آسمان، شهر شگفتانگیز و رؤیایی دبی بزرگترین شهر امارات متحده عربی، یکی از مهمترین شهرهای تجاری جهان است. از رکوردها و دستاوردهای جهانی که دبی مال به نام خود ثبت کرده میتوان به بزرگترین شیرینیفروشی جهان با مساحت ۹۳۰ متر مربع، ۳۷ میلیون بازدید در اولین سال افتتاح، ۴۷ میلیون بازدیدکننده در سال ۲۰۱۰، ۵۶ میلیون بازدیدکننده در سال۲۰۱۱، بزرگترین پنل آکریلیک، جایزه استایل گرزیا در سال ۲۰۱۰ با عنوان بهترین مرکز خرید جهان، بزرگترین صفحه نمایش دیود نورگسیل زیستیک در دنیا و بهترین نورپردازی در بین مراکز خرید جهان اشاره کرد. این آکواریوم که بزرگترین پنل آکریلیک دنیا را در کتاب رکوردهای گینس به نام خود ثبت کرده، بیش از ۳۳۰۰۰ گونه آبزی را در خود جای داده است. این مرکز خرید که در ادامه پروژه برخ خلیفه است، بیش از ۱۲۰۰ فروشگاه را در خود جای داده است. پارکینگ این مجموعه با گنجایش ۸۰۰۰ جای پارک برای مراجعین امکان دسترسی از تمام طبقات را دارد. طبقات بالای تراز 154 تا 163 همگی مکانیکی هستند. در این پیست اسکی بالابر چهارگانه و بالابر یدک کش اسکی بازان و اسنوبورد ها را به بالای کوه برای اسکی کردن می برد. این مکان برای کودکان بین 2 تا 15 سال ساخته شده است و مکانی مناسب برای خانواده است که به بزرگسالان و کودکان بالای 16 سال نیز اجازه ورود میدهد. بدون شک در کشور اسلامی چون امارات متحده عربی ، عبادتگاه های بسیاری برای مسلمانان تعبیه و ساخته شده است ، اما شاید نمی دانستید که پیروان دیگر دین ها به ندرت اجازه ورود به این مساجد را پیدا می کنند و شما مسافران در سراسر شهر دبی فقط مسئولان مسجد جمیرا و دو عبادتگاه دیگر ، اجازه ورود پیروان سایر دین ها را به عبادتگاه شان را خواهید دید و هدف آنها ترویج فرهنگ و آداب اسلامی می باشد و شما مسافران مسلمان در مشتاق خواهید شد .

کیدزانیا شهری کوچک در مرکز دبی مال بوده که به کودک شما اجازه می دهد تا در هر شغلی که به آن علاقه دارد، ایفای نقش کند. شما آدرس پیج خود را در واتساپ به همکاران ما ارسال میکنید، در صورت تایید شما، روز را مشخص خواهید کرد، در آن روز ماشینهای موجود را برایتان ارسال خواهد شد، شما میتوانید یکی را انتخاب کنید، تا ماشین با راننده در ساعت و روز مشخص خودرو در اختیار شما قرار گیرد. ماشین با راننده به مدت زمان 2 الی 3 ساعت در لوکیشن مد نظرتان خواهد بود. کافیست شما بخواهید عکاسی مدلینگ در دبی انجام دهید، میتوانید به راحتی با ارسال پیج اینستای خود به همکاران ما، در صورت تایید بدون هیچ مدارکی، خودرو را در زمان و لوکیشن عکاسی در دبی تحویل بگیرید. در ذیل مطلب با امکانات اصلی این هتل آشنا می شوید. از بازیگران اصلی آن میتوان جرج کلونی و مت دیمون را نام برد. کارگردان این فیلم جیمز وان و نویسندگی آن بر عهده کریس مورگان است. کریس پاین و زکری کینتو یک بار دیگر به ایفای نقش کاپیتان جیمز کِرک و فرمانده اسپاک میپردازند و همچنین بازیگران قبلی همچون کارل اوربان، سایمون پگ، زویی سالدانا، جان چو و آنتون یلچین در این قسمت نیز حضور دارند.دبی یکی از لوکیشنهای این فیلم است و فیلم در برجالعرب، خیابان شیخ زاید و سایر مناطق دبی فیلمبرداری شده است.اگر دوست دارید در سفرتان به دبی از این مکانها دیدن کنید، کجارو برای پیدا کردن بهترین تورهای دبی به شما کمک میکند. برای اینکه بتوانید یک عکس زیبا در این محیط بگیرید، پیشنهاد میکنیم هنگام غروب آفتاب به این مکان بروید و تصاویری زیبا از فلامینگوها و دیگر پرندگان مهاجر ثبت کنید. فعالیت های منحصر به فرد شنا، پیاده روی در ساحل، کایاک سواری، حمام آفتاب، عکاسی، تماشای غروب آفتاب و پیک نیک.

این فیلم زندگی سه فرد مختلف از فرهنگهای متفاوت را در دبی نشان میدهد. فیلمسازان دنیا بهخصوص در دههی اخیر علاقهی زیادی به فیلمبرداری در امارات از خود نشان دادهاند و تعدادی از فیلمهای معروف سینمای هالیوود در امارات فیلمبرداری شدهاند. از نظر معماری دوره رنسانس، این مرکز چهره شهرهای مدیترانه ای را در دوران رنسانس اروپا نشان می دهد. به تدریج از اوابل شب در شرق اردبیل و گیلان نیز ابرناکی، کاهش دما و بارش انتظار می رود و در سایر مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم می شود. پارک آبی لاگونا با مناطق بازی اختصاصی و آبنماهای هیجانانگیز، یک تجربه فراموش نشدنی برای کودکان در هر سنی است. برای اینکه به هر کدام از این لوکیشنها بروید کافیست از سعادت رنت ماشین مورد علاقهی خود را اجاره کنید و در هر زمان بدون اتلاف وقت و هزینهی اضافه به آنجا برسد. شرایط اجاره خودرو در دبی به صورت رایگان به چه صورت است؟ این تالاب چه در زمستان و چه در تابستان شاهد حضور پرندگان مهاجر است و به همین دلیل جزو لوکیشن عکاسی دبی به حساب میآید. اگر به دنبال تور دبی 7 شب ارزان هستید و با گرمای هوا کنار میآیید، خرید تور دبی تابستان را به شما پیشنهاد میکنیم؛ به دلیل گرمای هوا در تابستان مسافر کمتری به دبی میرود و به همین علت قیمت تور دبی کاهش مییابد. دبی مال و امارات مال دو تا از بهترین مراکز خرید دبی هستند که با شناخت امکانات آنها میتوانید در وقتتان صرفهجویی کنید. با ما همراه باشید تا با ۲ تا از بهترین مراکز خرید دبی آشنا شوید تا سفری با آگاهی بیشتر داشته باشید و ویژگیها و امکانات این مراکز خرید را بشناسید.

اگر شما نیز نام ساحل محله الصفوح دبی را شنیدهاید و میخواهید بیشتر درباره آن بدانید، با ما همراه شوید. مرکز خرید وافی مال دبی هم به سبک مصری ها ساخته شده است و با رفتن به این مکان می توانید با معماری آن زمان آشنا شوید. این فیلم محصول کشور آمریکا و در سبک اکشن، هیجانی، تعقیب و گریز است. «سیریانا» فیلمی سیاسی محصول سال ۲۰۰۵ به کارگردانی استیون گیگان است. «وال استریت: پول هرگز نمیخوابد» فیلمی به کارگردانی الیور استون محصول سال ۲۰۱۰ آمریکا است. دریافت وقت سفارت آمریکا برای ایرانیان از کشور عمان نیز وجود دارد. در این مجموعه ۸۰ رستوران فعالیت دارند که رستوران پارس ایرانیان در طبقه اول پذیرای هموطنان است و غذای ایرانی سرو میکند. این هتل 5 ستاره و مجلل دبی در 14 نوامبر 2010 مشغول فعالیت شد که از همان ابتدا جایگاه ویژه ای را در لیست هتل های دبی به خود اختصاص داد. وسایل کمپینگ مانند چادر مسافرتی سبک، پایههای مخصوص چادر برای فرورفتن در شن، کیسهخواب مناسب شبهای کویر، کفشهای محکم و مناسب، لباس خنک و سبک برای روزهای کویر و لباس گرم برای شبهای آن از ضروریات سفر به کویر دبی هستند که بدون آنها نمیشود راحت در کویر فعالیت کرد.

اتاق های هتل هیلتون شیخ زاید به سبک مدرن و زیبا طراحی شده است و داخل تمامی آنها به تلویزیون صفحه تخت، سرویس بهداشتی، حمام اختصاصی، کمد، سیستم تهویه هوا، چای ساز، قهوه ساز و مبلمان تجهیز شده است. اشاره کرد. چشم انداز تمامی اتاق ها رو به شهر می باشد. قیمت ها نیز در رستوران متوسط رو با بالا می باشد اما ارزش یکبار تجربه کردن را دارا می باشد. مراکز خرید متفاوتی در دبی وجود دارد، اما مرکز خرید مرکاتو از بهترینهای دبی مال محسوب میشود. «مأموریت غیرممکن: پروتکل شبح» فیلمی است آمریکایی در ژانر جاسوسی و چهارمین فیلم از سری فیلمهای ماموریت غیرممکن که در این فیلم باز هم تام کروز در نقش ایتن هانت ظاهر میشود. پروتکل شبح اولین فیلم از سری ماموریت غیرممکن است که برای ساخت آن از دوربینهای آیمکس استفاده شده است.در این فیلم تام کروز مثل سایر فیلمهای سری ماموریت غیرممکن، نقش مامور ایتان هانت را بازی میکند. موزه اتحاد دبی از چندین بخش تشکیل شده و در بخش گالری آن شما اسناد ارزشمندی از سیاست کشور امارات و اسناد تاریخی زیادی را میتوانید ببینید. در این مرکز خرید امکاناتی همچون آکواریوم، باغ وحش زیر آب، شهربازی، زمین یخی برای ورزشهای روی یخ، چندین سینما و سالن غذاخوری در دسترس گردشگران است و میتواند شما را سرگرم کند. کابین های مدرن چرخ و فلک عین دبی حداکثر تا ۴۰ نفر ظرفیت دارند و دارای امکاناتی چون تهویه مطبوع، کفپوش چوبی، کاناپه می باشند و ۱۹۲ کابل به طول ۲۴۰۰ کیلومتر وظیفه ثابت نگه داشتن کابین های آن را عهده دارند.

ساحل دبی انتخابی مناسب برای مسافرت خانوادگی است؛ زیرا امکاناتی مخصوص کودکان دارد و قطاری در این ساحل مسافران را جابهجا میکند. شهر زندگی فیلم خوبی برای آشنایی با فرهنگ چندگانهی دبی است و شما را بهخوبی با حال و هوای این شهر آشنا میکند. هیلتون شیخ زاید هتل 5 ستاره در دبی است که جزو از مجموعه هتل های هیلتون در جهان می باشد که در منطقه مشهور منطقه شیخ زاید قرار دارد و از موقعیت مکانی مناسب و خوبی برخوردار می باشد که توجه خیلی از گردشگران و مسافران تور دبی را به خود جلب کرده اند. آی ام جی اولین مگا پارک موضوعی سرپوشیده شهر با امکانات رفاهی و سرگرمی در سطح جهان است. شرایط ورود و بازی در دنیای آی ام جی دبی چیست؟ با ورود به وبسایت و انتخاب ماشین مورد نظر، در دبی لذت سفر خود را چند برابر کنید و تجربهی خود را به دوستانتان نیز منتقل کنید. این مواردی که بالاتر اشاره کردیم فقط تعدادی از پرطرفدارین لوکیشنهای عکاسی دبی است شما با ورود به این شهر زیبا ممکن است مکانهای جدیدی پیدا کنید که خوشحال میشویم با ما در میان بگذارید. این فیلم در لوکیشنهای متعددی در سراسر دنیا فیلمبرداری شده و دبی یکی از آنها است. در این فیلم بازیگرانی همچون وین دیزل، جیسون استاتهام، پل واکر، میشل رودریگز، لوکاس بلک، جوردانا بوروستر، دواین جانسون، ترسی گیبسون، تونی جا و کرت راسل ایفای نقش میکنند.

اما برخی از ساکنان جنوب ایران از این طریق به دبی سفر میکنند. شاید فکر کنید که تور دبی را فقط از مبدأ تهران میتوان خریداری کرد؛ اما اینطور نیست. شاید جالب باشد که بدانید، این فرودگاه در زمینه جابجایی بار نیز رکوردشکن بوده و براساس گزارشها در طول سال، 3 میلیون تن بار را جابجا میکند. در این بخش از امارات مال ۵ پیست اسکی با ویژگیهای متفاوت قرار دارد و میتوانید ورزشهایی چون اسکی، اسنوبرد و سورتمه را تجربه کنید. این مجموعه قابل ذکر است که ایستگاه متروی خاصی ندارد شما باید خود را به ایستگاه متروی مرکز خرید امارات رسانده و سپس با طی مسافتی کوتاه با تاکسی به این مجموعه برسید. لازم به ذکر است که بر روی این تاکسیها کیلومترشمار نصب شده است بنابراین افراد بدون دغدغه و با امنیت کامل میتوانند از طریق این تاکسیها رفت و آمد کنند. به همراه خانواده یا دوستانتان آماده شوید تا به سمت پالم جمیرا روانه شویم و لحظاتی را به دور از دغدغه و فکر در این پارک بگذرانیم. قسمت مخصوص اندونزی در دهکده جهانی دبی قسمتی است که با رنگهای مختلف تزیین شده است و در آن آبنبات های سنتی اندونزی و همچنین غذاهای سنتی آنها مانند شلغمهای ویژه به صورت داغ و آماده و یا به صورت قوطی و کنسرو به فروش میرسند.

طراح این ماز فوق العاده پیچیده "آدریان فیشر" است و برای برجسته کردن نتیجه نهایی طراحی، هزاران لامپ LED روی آن نصب شده که شکل ماز را روشن و روی آن تاکید می کند. یکی از بهترین روشها برای رسیدن به دبی سفر هوایی است؛ بنابراین با مطالعه راهنمای خرید بلیط هواپیما دبی در میتوانید اطلاعات سودمند و با ارزشی برای رزرو و خرید بلیط هواپیما دبی کسب کنید. بیشتر مسافران ترجیح میدهند با تور دبی هوایی بدون دردسر خود را به این شهر برسانند. این مکان دارای بازی های کامپیوتری مختلف در ژانر های متفاوت است و سرگرمی های دیگری مثل لیزر تگ، سینمای ۴ بعدی و ترن هوایی نیز دارد. با وجود هوای گرم و بیابانی، این پیست اسکی دبی با امکانات مدرن و زیباییهای فراوان، یکی از جاذبه های گردشگری مهم در دبی به شمار میرود. علاوه بر امکانات تفریحی همچنین می توانید از رستوران، کافه، فروشگاه های مختلف نیز استفاده کرده و لذت ببرید. علاوه بر این، آژانس تریپ تضمین میکند که قیمت تور دبی با کیفیت خدمات ارائه شده متناسب باشد؛ یعنی به همان اندازهای که هزینه میکنید، خدمات دریافت خواهید کرد. در برخی از روزهای سال آژانسهای گردشگری تور دبی را با همان کیفیت و خدمات با قیمت پایینتری عرضه میکنند. باغ میراکل یا همان باغ معجزه دبی Miracle garden بزرگترین باغ گل طبیعی جهان است. اما اگر دوست دارید در جشنوارههای خرید دبی شرکت کنید یا از عاشقان تفریحات آبی و آفتاب گرفتن در ساحل هستید، تور دبی تیرماه 1402 را از دست ندهید. اگر به دنبال سفر مقرون به صرفه هستید، تور لحظه آخری دبی را انتخاب کنید؛ اما حتما حواستان باشد تور دبی لحظه آخری را از آژانسهای معتبر خریداری کنید. اگر میخواهید در هزینه سفر دبی صرفهجویی نمایید، تور دبی با پرواز ماهان را انتخاب کنید.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.