استادیار|قالب دانشگاه آنلاین توسط Studiare در وردپرس


قالب دستیار یک موضوع آموزشی حرفه ای در قلب آماده وردپرس است و تمامی اساتید و افرادی که نیاز به بازاریابی دروس خود دارند می توانند به این قالب عالی اعتماد کنند. چیزی که قالب استادیار را از تمامی وب سایت های آموزشی جدا می کند رابط کاربری آن است که خریداران این قالب به راحتی می توانند با آن کار کنند> اگرچه ما 0 تا 100 قالب را به صورت پک ویدیویی برای شما به صورت رایگان قرار داده ایم.

در قلب این فرآیند، گروهی از کارشناسان قرار دارند

دستیار یک تبلیغ حرفه ای است که به کاربران این امکان را می دهد تا با چند کلیک ساده و موثر محصولات خود را مطابق با خواسته های خود سفارشی کنند. به عنوان مثال، می توانید طرح بندی صفحات محصول خود را تغییر دهید یا لوگوی وب سایت تبلیغاتی خود را تغییر دهید.

اطلاعات دوره و محصول در مورد استادیار

امکان ارائه دوره های آموزشی و اطلاعات محصول در هر سایتی باعث افزایش فروش آن سایت و اعتماد کاربران به وب سایت شما می شود. جدای از آن، قابلیت نمایش دیدگاه ها و نظرات در نمای کاربر می تواند حس خوبی از خرید در سایت شما به مخاطبان هدف شما بدهد، همانطور که در پایین تصویر مشاهده می کنید. این ویژگی برای هر صفحه محصول جداگانه تغییر می‌کند و به مدیران سایت اجازه می‌دهد تا اطلاعات هر مربی را با آموزش جدا کنند.

اطلاعات جعبه دوره استادیار

شما می توانید با استفاده از صفحه ساز Elementor یک باکس دانلود بسیار گرافیکی برای هر محصولی ایجاد کنید و این قابلیت به طور کامل با ووکامرس ادغام شده است و کاربرانی که محصولات آموزشی شما را در وب سایت خریداری می کنند می توانند از این جعبه ها یاد بگیرند. این قابلیت به کاربر این امکان را می دهد که برای تماشای آموزش در صفحه شما بماند و از نظر سئو نیز جایگاه خوبی برای وب سایت خود داشته باشید.

اطلاعات و عکس های استاد

این مسئولیت شخص یا کاربر است که مشخصات و بیوگرافی معلم را بداند. این امر باعث می شود که مشتری راحت تر از وب سایت شما خرید کند. وب سایت استادیار به شما این امکان را می دهد تا اطلاعات معلم مورد نظر خود را در صفحه آموزش به وب سایت خود اضافه کنید تا تجربه ای عالی را برای کاربران خود فراهم کنید.

عملکرد جعبه فروش در صفحه محصول

وجود جعبه تخفیف در وب سایت آموزشی شما می تواند در کنار قابلیت های بالای خود یک طرح درآمدی باشد. یکی از اساتید دانشگاه این مورد را برای شما قرار داده است تا بتوانید جعبه ای بسیار جذاب و گرافیکی برای محصولات آموزشی خود داشته باشید.

فایل اختصاصی دوره را دانلود کنید

وقتی کاربران سایت شما خریدی انجام می دهند، می توانند باکس دانلود را در همان صفحه آموزش ببینند، وجود این ویژگی های جالب و کاربردی باعث می شود به لطف آموزش، حرفه ای تر از آنچه فکر می کنید در گوگل ظاهر شوید. فرمت دستیار از همه چیز این قالب بسیار حرفه ای و منحصر به فرد آماده است تا فروش دلپذیری را برای خریداران در صفحات اول گوگل ایجاد کند.

دسترسی هوشمند و اسلایدهای جعبه کلاس درس

اگرچه دموی قالب استادیار آنلاین را در بالای صفحه برای شما عزیزان قرار داده ایم و امکان برگزاری دوره های آموزشی در صفحه اصلی سایت از مواردی است که دسترسی بهتری را برای کاربران فراهم می کند تا بتوانند به تمام آموزش های سایت خود دسترسی کامل داشته باشید.

مگا منو در چیدمان بسیار حرفه ای است

وجود منوهای باکیفیت و حرفه ای در همه جا یکی از مهم ترین الزامات است تا کاربران بتوانند به راحتی به محصولات دسترسی داشته باشند و در مورد آنها آموزش ببینند. در بالا توضیح دادیم که تعامل کاربر حرف اول را در وب سایت شما خواهد زد، سرور بزرگ به طور معجزه آسایی تمام این ویژگی ها را دارد و منوی پیشرفته آن مهارت های خود را توسعه داده است.

جعبه دانلود در متن الگو

امکان دانلود در قسمت مقالات وب سایت Zhaket الزامی است زیرا آموزشی که به صورت رایگان در مجله خبری خود منتشر می کنید حاوی فایل ها و برنامه های اختصاصی این آموزش است و باید آموزش را به گونه ای در اختیار عموم قرار دهید که همه نیازهای خود را در یک صفحه دریافت می کنند. و قالب docent یک ویژگی عالی ارائه می دهد: بسته به نیاز خود می توانید یک جعبه دانلود در بخش متن داشته باشید. در واقع مدل دانشیار یک دانشگاه آنلاین به تمام معناست.

نکات سئو برای مشتریان طراحی

همچنین برای قالب دستیار یک جلسه 30 دقیقه ای پشتیبانی سئو قرار داده ایم، پس از خرید می توانید این مشاوره را از تیم متخصص وردپرس دریافت کنید و درک خاصی از اهمیت سئو برای وب سایت خود خواهید داشت. بیشتر کسب و کار محور است. با انجمن وب سایت شروع کنید.

۰ ۰

وردپرس یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا است که برای ایجاد وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌ها استفاده می‌شود. یکی از مزایای بزرگ وردپرس، آسانی در استفاده و یادگیری آن است. برای شروع آموزش وردپرس، می‌توانید به وب‌سایت رسمی وردپرس مراجعه کنید و از آموزش‌ها و مستندات آن استفاده کنید. همچنین، منابع آموزشی آنلاین فراوانی برای یادگیری وردپرس در دسترس است که شامل ویدیوها، مقالات و دوره‌های آموزشی مختلف می‌شوند.

 

همچنین، جامعه فعال وردپرس بسیار بزرگ است و انجمن‌ها و گروه‌های مختلفی برای حمایت و راهنمایی کاربران جدید وجود دارند. از طریق این انجمن‌ها می‌توانید با سوالات خود به اشتراک بگذارید و از تجربه‌ی سایر کاربران بهره‌مند شوید. در نهایت، بهترین راه برای یادگیری و مسلط شدن به وردپرس، تجربهٔ عملی و تمرین مستمر است که با پیشرفت در این مسیر، می‌توانید توانایی‌های خود را در ایجاد و مدیریت وب‌سایت‌های پویا با وردپرس بهبود دهید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.