گوهر پنهان پارک آبی آکواونچر دبی

 

https://www.beytoote.com/iran/pastime/al-qadra-lake-01dubai.html امیدواریم با یاری یکدیگر در پیشبرد اهداف ایران عزیزمان، روز به روز موفق تر باشیم. هر چند برای لذت بردن از اغلب ۱۰۵ سرسرهی مجموعه باید بالای ۱.۲ متر قد داشته باشید، با این حال کوچکترها هم میتوانند در زمین بازی اسپلشرز، یک هزارتوی تشکیل شده از تونل، لوله، سرسره و فضای بالا رفتن مخصوص کودکان، حسابی خوش بگذرانند. دسترسی به پارک آبی آکواونچر دبی برای مهمانان هتل آتلانتیس پالم رایگان است، و سایر مردم هم میتوانند بلیط روزانه خریداری کنند. اگر به دنبال پوشاک هستید می توانید با کیفیت ترین اجناس و برندهای معتبر دنیا را خریداری کنید. اما اگر بپرسید چه ساعاتی و چه روزهایی برای بازدید از مسجد جمیرا مناسبتر است؟ تمامی تاکسیهای این شهر در مسیر جاده جمیرا تردد میکنند و برای رسیدن به مسجد جمیرا نیز فقط کافی است مقصد خود را به راننده تاکسی اعلام کنید. همراه داشتن کارت عکس دار در تمامی بخش های پارک و ارائه آن در صورت لزوم . موردی که باعث شده ابن بطوطه در لیست بهترین مراکز خرید دبی جای بگیرد، این است که بزرگترین مرکز خرید تم دار در کل دنیاست. مرکز خرید ابن بطوطه یکی از بزرگترین مراکز خرید در دبی و شاید حتی در جهان محسوب میشود. هتل های خوب Mövenpick، Premier Inn، ZiQoo و Chelsea Gardens Hotel در نزدیکی مرکز خرید ابن بطوطه قرار گرفته اند. سخت ترین قسمت ساخت این هتل ایجاد پایداری در آب های ساحلی بود که حدود 3 ساحل طول کشید تا به پایداری در آب دریا برسد. از رستوران های گوناگون قسمت فود کورت پارک آبی آتلانتیس، می توانید انواع همبرگر های خوشمزه، پیتزا و انواع سوخاری ها را تهیه کنید. در این قسمت از دنیای دیجیتال دور میشوید و دوباره به بدن، ذهن و روحتان متصل میشوید. جایی که کودکان در آن به اکتشاف تخیلات خود در دنیای واقعی میپردازند.

واروخوانه یا قرینه خوانی یا پالیندروم(Palindrome) به واژه، جمله، عدد، شعر یا هر چیز دیگری گفته میشود که خواندن آن از چپ به راست یا از راست به چپ کاملاً یکسان باشد. سواحل عمومی همان طور که گفته شد، برای همه افراد قابل استفاده است ولی سواحل اختصاصی مربوط به هتلها و یا ویلاهای مسکونی دبی است که تنها کسانی که در آنها اقامت دارند، امکان استفاده از ساحل را دارند. با اقامت در هتل آتلانتیس می توانید از بلیط همراه شده با تخفیف بهره ببرید. همچنین برای آشنا شدن با تفریحات مختلف دبی، داشتن اطلاعات لازم برای سفر به امارات و یا نکات کاربردی برای کار یا زندگی در دبی، با ما در وبسایت رسانا همراه باشید. موزه آینده دارای 7 طبقه بدون ستون می باشد، بخش های مختلف آن شامل یک طبقه اداری در بالای تریبون که باز از سه سالن اجتماعات، خرده فروشی و پارکینگ تشکیل شده است. پارک اسپلش ان پارتی روزانه از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب برای بازدیدکنندگان باز است. مطر بن لاحج، از طراحان شرکت کیلا، ساختمان موزه را بهشکل بیضی نقرهای درخشان با مرکز باز طراحی کرد. به محض ورود به این مارپیچ شما احساس خواهید کرد که قدم به دنیای کاملا جدیدی گذاشته اید، و زیر آب با ماهی های زیبا احاطه شده اید. احساس درمانی: در این نوع درمان، بازدیدکنندگان دستهای خود را روی یک صفحه ارتعاشی میگذارند و امواج الکترومغناطیسی را که دارای خاصیت درمانی هستند، دریافت و تجربه میکنند. در این طبقه، یک تور دو ساعته را تجربه میکنید. شما با وارد شدن به فضای داخلی، شاهد 7 طبقه خواهید بود که دو طبقه آن مخصوص VIP و امور اداری است و 5 طبقه دیگر به راحتی در دسترس عموم قرار دارد. آکواونچر یک تم پارک واقعا عظیم است که دارای ۷۹ سواری در سه برج، ۲۶ سرگرمی و ورزش آبی، سواحل خصوصی، سرسرههای آبی نظیر و زمینهای بازی کودکان مخصوص تمام سنین میباشد.

رستورانها (21 کافه و رستوران و بوفه)، سالن اسپا، سالن بدنسازی، سالن مخصوص عروسی و برنامههای تفریحی، کمد قفلدار، فروشگاه خرید وسایل شنا، فروشگاه خرید سوغات، کلاس آموزشی، حمام، حوله، آب معدنی، آلاچیق و صندلی مخصوص آفتاب گرفتن. بلیطهای این پارک آبی دبی یک روزه است و با خرید یک بلیط میتوانید در تمام ساعات روز تا زمان غروب آفتاب از آن استفاده کنید و هر قدر که میخواهید وارد و خارج شوید. در طبقه چهارم یک جنگا واقعی طراحی شده است در طبقه دوم پهبادها و ماشین های خودران و سگ های رباتیک نمایش داده می شود و در طبقه پنجم پایگاه فضایی مورد تایید ناسا طراحی شده است. در این طبقه، مدلهایی از وسایل نقلیه برقی آیندهنگر، جتهای الکتریکی، حمل و نقل خودروها با استفاده از تکنولوژی هایپر لوپ، دستگاههای تحویل خودکار و لباسهای جت گرانشی نمایش داده میشوند. صرفا دنبال این هستید که کمی ریلکس کنید؟ لازمبهذکر است که این ایستگاه کمی با مقصد شما فاصله دارد و میتوانید برای رسیدن به آن تاکسی گرفته یا کمی پیادهروی کنید. اگر به دنبال محیطی آرام و باصفا برای استراحت و لذتبردن از دریا و ساحل هستید، ساحل لامر بهترین مقصد برای شما پس از ماجراجویی در مسجد تماشایی جمیرا است. همان طور که گفتیم مسجد جمیرا دبی تنها مسجد کشور امارات است که گردشگران و افراد غیرمسلمان اجازه ورود به آن و بازدیدش را دارند.

و در آخر، ساختمان درخشان و آینده نگر در بالای تپه که نشانگر بشر با تمام ذوق و قدرت هنری و توانایی هایش برای ساخت بنایی است که متناسب با محیط اطرافش می باشد. بنا به گفته مقامات امارات متحده عربی این ساختمان یک اعجاز معماری و مهندسی است که با اطمینان گذشته و آینده را در بر میگیرد و فناوری پیشرفته را با هنرهای سنتی در هم میآمیزد. معماری این موزه منحصربفرد و استثنایی است. این یکی از تفریحات دبی است که حقیقتا شما را به سرگیجه دچار میکند. این موزه در فاصله ۴۵۰ متری از ایستگاه مترو برج امارات قرار دارد و با پلی ارتباطی به آن متصل است. این ایستگاه تنها ۲۰ دقیقه با پارک آبی آتلانتیس فاصله دارد. همچنین نزدیکترین ایستگاه مترو به مرکاتو، ایستگاه تجارت جهانی است که حدود پنج تا هفت دقیقه تا مقصد فاصله دارد. با این حال، در گذشته دبی به عنوان یک مرکز تجارت طلا شناخته میشد، تجارت مروارید نیز نقطهی قوت آن بود. اگر دوست دارید وقت زیادی را برای یک بازار یا مرکز خرید خاص اختصاص دهید، بد نیست هنگام بررسی قیمت هتل دبی آدرس آن را در نزدیکی بازار موردنظر انتخاب کنید. در صورتیکه تعداد فرزند بیشتری دارید باید برای هر فرزند 20 درهم اضافه پرداخت کنید. برای آشنایی بیشتر با این جاذبه تاریخی و فرهنگی مجلل و پرشکوه، با ما همراه باشید؛ چراکه ما در این مطلب ضمن معرفی و توصیف ویژگیهای این مسجد عظیم، به روایت تاریخچه آن پرداخته و معماری هنرمندانه آن بررسی کردهایم. همچنین از شما میخواهیم که اگر تجربه حضور در مسجد جمیرا دبی را داشتهاید، تجربه و نظر خود را راجعبه این بنای باستانی و مذهبی برای ما و مخاطبانمان بنویسید تا دیدگاهی روشنتر و دقیقتر از این جاذبه دیدنی در اختیارمان قرار گیرد. در اینمطلب میخواهیم درباره بازارهای سنتی و مدرن دبی مطالبی را بیان کرده و تعدادی از مراکز مهم را بررسی کنیم.

مهم نیست که تا چه حد ورزیده یا اهل ورزش باشید، در هر صورت همیشه در پارک آبی آکوافان دبی به شما خوش میگذرد! عبور از برج های روشن مارینا تا عین دبی و در ادامه مسیر زیبا تا آتلانتیس در شب بسیار هیجان انگیز بود. طراحی و ساخت مسجد جمیرا دبی بر عهده دفتر مشاوره پیمانکاری هگازی و موغایض (Hegazi and Moaez) بود و شخصی به نام مصطفی کامل حسین خلیل که در آن زمان از نامداران این حوزه بود مدیریت این پروژه را بر عهده داشت. قدمت بنای مسجد خیرهکننده و پرشکوه جمیرا به سال ۱۹۷۶ میلادی بازمیگردد. مرکز خرید دبی مال که در سال ۲۰۰۸ بازگشایی شده است، ۴ طبقه و روی هم رفته حدود ۱۲۰۰ فروشگاه دارد. این مجموعه بزرگ از ۵۰ سینما، ۲۱ رستوران و حدود ۲۷۰ مغازه و فروشگاه تشکیل شده است. دنیای ماجراجویی آی ام جی، مکانی فوقالعاده برای یک تفریح خانوادگی است. ساحل جمیرا (Jumeirah Beach) از جمله محبوبترین تفریگاهها در شهر توریستی دبی بوده و محلی ایدهآل برای تفریح و کسب لذت و آرامش است. این مجموعه لوکس و مجلل قابل ذکر است که دارای 9 رستوران شیک می باشد که مردم با دارا بودن هر نوع ذائقه و سلیقه ای را به خود جلب می کند.

این هتل زیبا چهار ستاره بوده و به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی و موقعیت قرارگیری بسیار خوب خود میان توریستها و گردشگران از اهمیت خاصی برخوردار است. بازدید از موزه آینده دبی در پنج بخش انجام میگیرد که هر بخش در یکی از پنج طبقه موزه طراحی شده است. دراین مقاله آس چارتر جذاب ترین موزه در دبی را به شما معرفی می کند تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا با موزه آینده دبی بیشترآشنا شویم. با ما همراه باشید تا شما را با چند تا از بهترین مراکز خرید دبی آشنا کنیم و با هم ببینیم که کدامیک از مراکز خرید دبی به بقیه برتری دارند. و جزو برترین مکان ها و محبوبترین جاذبههای دبی برای گذران اوقات فراغت در کنار دوستان و اعضای خانواده از کوچک ترین تا بزرگ ترین آن ها به شمار می آید که در آن می توانید مهارت های خود را در 12 سالن بولینگ پیشرفته و 10 مسیر بولینگ پین آن بیآزمایید و در عین حال با به چالش کشیدن یکدیگر پیش بینی کنید که چه کسی برنده نهایی بازی می شود و تاج پادشاهی یا تاج ملکه خطوط را بر سر می گذارد. در این مجموعهی فرهنگی میتوانید در تمام طول سال از کنسرتهای موسیقی کلاسیک، کنسرتهای برترین خوانندگان دنیا، تئاترهای موزیکال و نمایشهای کمدی شبانه لذت ببرید.

در ساخت این موزه از برترین تکنولوژی روز دنیا از بهترین ابزارهای ماشینی وکامپیوتری استفاده شده است، این موزه از هزاران مثلث فولادی که به هم متصل شده است و نمای ظاهری آن شامل: پنجره ها، سیستم عایق سازی و ضدآب سازی به صورت یکپارچه طراحی و ساخته شده است. پس از تماشای نمای بیرونی حیرتانگیز این مسجد با قدم گذاشتن در درون آن نقشونگارها و کتیبههای زیبا با الگوهای تزئینی غنی، روی دیوارها و ستونهای این بنا چشمان شما را نوازش میکنند. اگر به آشنایی با مسجد جمیرا دبی علاقه دارید، ما اطلاعات مفیدی را برایتان میگوییم. ضمناً می توانید از منوی غذایی، غذاهای مورد علاقه خود را سفارش دهید و در طول تماشای فیلم نوش جان کنید. از کباب بره تا سمبوسه گوشت و فتوش و غذاهای دیگر مانند مجبوس میگو و قوزی در منو رستوران دیده میشود. بازدید از موزه مدرسه الاحمدیه نیاز به زمان زیادی ندارد و شما با ۲ تا ۴ ساعت وقت میتوانید یک بازدید کامل از این مدرسه داشته باشید. مدرسه الاحمدیه در دهه ۷۰ میلادی بازسازی شد و بعد از بازسازی از بنای این مدرسه بهعنوان یک موزه استفاده شده. دبی برنامه ای برای ساخت بنایی بیضی شکل با عنوان "موزه آینده" برای به نمایش گذاشتن نوآوری ها و راه حل مبارزه با چالش هایی که شهر ها در چند دهه آینده با آن مواجه می شوند را تدارک دیده است. قوانین کانادا برپایه بی طرفی در خصوص دین میباشد.در چند دهه اخیر کشور کانادا از یک کشور مسیحی به سمت یک کشور سکولار رفته است.

در نزدیکی این موزه، خانهی شیخ عبید بن ثانی قرار دارد که بازسازی شده است و فضای داخلی سنتی و جذابی دارد. بخش داخلی این موزه نیز از هفت طبقه تشکیل شده است که هر طبقه به نمایشگاه های مختلفی اختصاص داده شده است. اینجا همچنین فیلم های سینمایی هیجانانگیزی در سینما نمایش داده میشود. هتل برج العرب یکی از لوکس ترین و گرانترین هتل های دنیا می باشد و به شکل بادبان کشتی طراحی شده است. پارک آبی آکوافان دبی بزرگترین پارک آبی بادی جهان است که در تمام طول سال فعالیت میکند. در مرکز خرید امارات مال 560 واحد تجاری فعالیت میکنند. این موضوع برای ایرانیان اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است، به طوری که کسب و کارهای زیادی برای وارد کردن محصولات خارجی مورد نیاز خود به مراکز خرید دبی مراجعه میکنند. برای تماشای این نمایش زیبا پنجشنبه و جمعه از ساعت 9 بعد از ظهر به دهکده جهانی مراجعه کنید. با این حساب اگر شم هم دوست دارید که از شعب بهترین برندها مثل لوئی ویتون، بولگاری و بربری دیدن کنید و در کنار خرید، ساعات مفرحی را نیز در یک مرکز خرید سپری کنید، ما به شما مراجعه به مرکز خرید برجمان دبی را پیشنهاد می کنیم. با این حساب برای دیدن معماری و دیزاین این مرکز خرید هم که شده، باید به آن مراجعه کنید. با اینکه زمان زیادی از ساخت این مجموعه می گذرد اما سرسره ها و بازی های آن مرتبا به روز می شود و پارک همیشه کامل، عالی و بدون نقص به نظر می رسد. ساختمان این سرسره بر اساس معبد قوم مایا ها یکی از معروفترین معبد های جهان است، ساختمان اصلی این معبد در مکزیک متعلق به مشهورترین قوم سرخپوست می باشد. بازدید از این شهر بازی در ماههای تابستان به بیش از 200 هزار مورد میرسد که این حد از شهرت و محبوبیت به دلیل امکانات و بازیهای بینظیرش است.

این یک چرخ و فلک بدون پره به ارتفاع ۱۸۰ متر است که بزرگترین در نوع خود در جهان محسوب می شود. بزرگترین چرخ و فلک جهان در اکتبر 2021 افتتاح شد. دبی ترکیبی از هیجان انگیزترین سرگرمی ها و بزرگترین و با شکوه ترین ساختارهای معروف جهان است . مضمون این متن که به زبان عربی طراحی شده ( آینده متعلق به کسانی است که می توانند آن را تصور کنند، طراحی کنند و اجرا کنند.) این متن یکی از سه نقل قول آل مکتوم می باشد. چشمانداز بیرونی موزه آینده دبی، از سه بخش تشکیل میشود که تپه سبز اطراف موزه، ساختمان بیضی شکل و فضای خالی آن را در برمیگیرد. اگر زیاد هم اهل هیجان نیستید و بیشتر ترجیح میدهید که ریلکس کنید، میتوانید در کلبههای دنج مجموعه با چشمانداز دریا دراز بکشید. اندکی از زمان خود را به مطالعه این مطلب اختصاص دهید و با این آکواریوم هیجان انگیز بیشتر آشنا شوید. با سایر جاذبههای این شهر نیز میتوانید در مقاله تفریحات دبی در سایت رامین گشت آشنا شوید. بنابراین، موزه آینده دبی یک فرصت بی نظیر برای بازدیدکنندگان است تا با پیشرفت های تکنولوژیکی آشنا شوند و از نزدیک با نحوه تاثیرگذاری آن بر زندگی انسان ها آشنا شوند. سه طبقه این موزه بر توسعه مهندسی زیستی، اکوسیستم ها، سلامت، رفاه و منابع فضای بیرونی پرداخته است و طبقات دیگر نیز فناوری های آینده نزدیک از جمله آب، غذا، انرژی، حمل و نقل و سلامت را به چالش می کشد و در نهایت طبقه آخر نیز به کودکان اختصاص داده شده است. در نهایت اگر برای رفتوآمد در دبی خودرو شخصی در اختیار دارید، بهترین راهنما برای شما نقشههای آنلاین هستند. این رستوران برای اهالی دبی و دیگر کشور های عربی با صرف غذاهای با کیفیت نهایت لذت را به ارمغان آورده است. این برج به شکل یک قایق، با ارتفاع ۳۲۱ متر در ساحل «ام ثقیم» ساخته شده است.

به طور کلی تمام رستوران های این برج مثل خود این سازه کیفیت بسیار بالایی دارند. جالب است بدانید که مرکز خرید دبی مال بزرگترین و پربازدیدترین مرکز خرید دنیاست و خودش مثل یک شهر مستقل، زیبا، جذاب، دیدنی و مفرح است و معمولا همه توریست ها اقرار می کنند که وسعت دبی مال حتی از آن چیزی که در ذهنشان بوده، بیشتر است. این شهر به برجهای سربهفلککشیده، بناهای مدرن، مراکز خرید لوکس و عظیم و مجموعههای تفریحی کمنظیر مشهور است؛ اما آیا تابهحال راجعبه جاذبههای تاریخی این شهر چیزی شنیدهاید؟ اتوبوسهای خطی در شهر دبی نیز از جمله گزینههای کمهزینه و راحت برای تردد در شهر و رسیدن به مقاصد مختلف هستند. با رسیدن فصل پاییز و زمستان و سرازیر شدن تعداد زیادی از مسافران به دبی، گذراندن یک روز کامل در یکی از گزینههای مختلف پارک آبی دبی، معمولا یکی از انتخابهای همیشگی مسافران است. بانک DNA از بخشهای جذاب این طبقه است. آشنایی با آداب و رسوم هر یک از این ملیت ها می تواند اطلاعات مهمی را در اختیار شما قرار دهد. این پارک آبی دبی به عنوان یکی از بهترین پارکهای آبی جهان، تجربهای بی نظیر از شنا و سرگرمی به شما ارائه میدهد.

از دبی اوت لت مال با بیش از 240 فروشگاه تجاری و بیش از 1200 برند، تا دبی مارینا مال با فضاهای سرگرمی و رستورانهای زیبا مشرف به اسکله درخشان، این مراکز خرید ارائهدهنده تخفیفها و انتخابهایی فراوان هستند. تاریخ تولد خود را در وبسایت آکواونچر وارد کرده و مجوز ورود رایگان تا یک هفته به این پارک آبی بینظیر را دریافت کنید. این پارک آبی دبی در ساحل تماشایی و خوشمنظرهی لا مر قرار دارد و از چهار بخش مجزا تشکیل شده است: موجسواری، ریلکس، سر خوردن و آببازی. در توضیح این تصاویر آمده است: مرکز نوآوری و خلاقیت در دنیا که توسط هوش مصنوعی دوباره تجسم شده است. توضیح داده شده است. در این موزه، قدرت تکنولوژی و تاثیر آن بر تقویت قدرت ذهنی و جسمی بشر نشان داده میشود. همچنین یک سینمای VOX، یک سالن ترامپولین و یک سرزمین بازی با نام Fabyland را در خود جای داده است. سیتی سنتر دیره از بهترین مراکز خرید دبی است که دقیقا در مرکز شهر دبی واقع شده است و یک مرکز خرید شلوغ و کاربردی به حساب میآید. سادهترین و امنترین وسایل نقلیه عمومی برای تردد در شهر دبی تاکسیهای سطح شهر هستند. باتوجه به هزینه بالای حملونقل با استفاده از تاکسی، بسیاری از افراد بهمنظور داشتن سفری مقرونبهصرفه و کمهزینهتر وسایل نقلیه عمومی را برای تردد ترجیح میدهند. پارک آبی آکواونچر دبی یکی از بهترین مراکز تفریحی دبی است که به هتل آتلانتیس (معروفترین هتل دبی) تعلق دارد و شهرت خاصی برای داشتن سرسره های هیجان انگیز دارد. مساحت کلی این پارک آبی ۱۴۱ هکتار است که شامل سرسره های عظیم، رودخانه ی خروشان، استخر های کوچک و بزرگ، وسایل بازی هیجان انگیز، سرزمین کودکان، نبرد با کوسه و …

با آکواکوندا (Aquaconda) طولانی ترین سرسره آبی جهان، را تجربه کنید و یا با کلاه زیر آب سافاری کنید. دبی پر از جاذبهها و مکانهای گردشگری فوقالعاده است؛ اما شاید بخواهید سافاری دبی را تجربه کنید که ممکن است یک یا دو روز از سفر شما را به خود اختصاص دهد. اگر تنها نیستید، دو نفر از همراهانتان 20 درصد برای ورودی تخفیف دریافت میکنند. اگر حتی این هم راضیتان نمیکند و میخواهید به اوج هیجان برسید، میتوانید در امنیت کامل در کنار کوسهها شنا کنید یا با دست به سفرهماهیهای پوزهگاوی خوشبرخورد غذا بدهید! پیشنهاد تور دبی نورگشت به شما: اگر به این پارک آبی رفتید در صورت تمایل بلیط خلیج دلفین را هم رزرو کنید، در این خلیج میتوانید حدود ۳۰ دقیقه با دلفینها شنا کنید. البته برای ورود به پارک باید به طور پایه شنا کردن را بلد باشید، چرا که پارک معمولا بسته به موج در فاصلهی ۲۰ الی پنجاه متری ساحل قرار دارد و برای رسیدن به آن باید شنا کنید. سطل لبریز آب زمین بازی تضمین میکند که هر جا نزدیک آن ایستاده باشید حسابی خیس میشوید! این مرکز خرید واقع در بزرگراه شیخ زاید و نزدیک ورودی ۶ منطقه آزاد جبل علی قرار دارد. از پیشینه معماری این بنای پراهمیت که بگذریم، به توصیف ویژگیها و زیباییهای آن میرسیم.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.