اهمیت روشنایی در محیط های اداری، تجاری و خرده فروشی


نور کافی برای کار، مطالعه، تفریح ​​و غیره فراهم کنید. یکی از اصول مهم تضمین سلامت است. نور یک عنصر فیزیکی مهم است که در تمام محیط های زندگی و کار ضروری است. امروزه موضوع روشنایی به ویژه برای کارگاه ها و ادارات بزرگ صنعتی، اماکن تجاری و خرده فروشی بسیار مهم شده است، زیرا کمبود نور در محیط کار می تواند باعث خستگی و سلامت چشم و سایر مضرات شود. همچنین می توانید از نور برای بزرگتر یا کوچکتر جلوه دادن اتاق استفاده کنید مثلاً در یک محیط اداری یا مغازه ها باید نور محیط را برای عریض تر جلوه دادن اتاق تهیه کرد، بنابراین استفاده از چراغ های اداری، تجاری و مغازه در مکان درست. . مفید است. ایجاد محیطی زیبا و جذاب در فروشگاه و در عین حال ارائه یک محصول خوب یکی از موارد مهم برای جذب مشتریان و هدایت آنها به فروشگاه است. بنابراین، اطمینان از نور کافی در فروشگاه برای ایجاد ارتباط با مشتری بسیار مهم است.

کلیه نورپردازی اداری و تجاری و مغازه مازی نور

چراغ اداری توکار ، تجاری و مغازه ای مازی نور در سه دسته فرورفته، روکار و آویز قرار می گیرند که هر کدام کاربردهای خاص خود را دارند. این محصولات به گونه ای طراحی شده اند که نور کافی و مناسب محیط را تامین کنند. مدل های اداری و تجاری مازی نور شامل موارد زیر است:

طلوع نقره ای

لامپ نوری

چراغ پنل ال ای دی

لامپ پروژکتور Polaris

لامپ پروژکتور Optilux

چراغ ریل عسلی

لامپ آویز ردیسان

نور مداری

چراغ های راهنمایی و رانندگی

مشخصات چراغ های اداری، تجاری و بازرگانی

زیباسازی فضا و طراحی دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار یا فروشگاه.

دید بهتر و افزایش دید محصول در فروشگاه ها و فروش بهتر.

میل و تمایل به کار در کارکنان افزایش می یابد و دقت اعمال افزایش می یابد.

حفظ سلامت چشم و بینایی و کاهش خستگی عصبی.

توزیع یکنواخت نور برای جلوگیری از تابش خیره کننده.

تعداد حوادث در محل کار را کاهش دهید.

اقتصاد و انرژی

فروشگاه و روشنایی تجاری برند مازی نور

صنایع مازی نور با بیش از 40 سال سابقه پیشرو در صنعت روشنایی ایران می باشد. محصولات مازی نور شامل روشنایی اداری و تجاری مازی نور، روشنایی صنعتی مازی نور، روشنایی ضد انفجار مازینور و روشنایی فضای باز تولید شده تحت لیسانس شرکت آلمانی می باشد. محصولات مازی نور 3 تا 5 سال گارانتی دارند.

نحوه سفارش و استعلام قیمت و موجودی انواع نورپردازی اداری، تجاری و مغازه

مشتریان می توانند برای مشاهده و خرید چراغ های اداری و تجاری ثامن و اطلاع از قیمت چراغ های اداری و تجاری به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنند. همچنین امکان خرید چراغ های لاین در مدل های مختلف نیز در سایت الکتریک موجود است. Chessi و مشتریان می توانند با توجه به نیاز خود یکی را انتخاب کنند و از بین چندین مدل با شماره های مختلف یکی را انتخاب کنند.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.