روبیکا است؟

مجله آفتابي

روبیکا است؟


روبیکا یکی از اپلیکیشن های همه کاره است که می تواند نیاز کاربران گوشی های هوشمند را به نصب اپلیکیشن های مختلف و میزبانی چندین اپلیکیشن از اپلیکیشن های مختلف برطرف کند. یکی از نقاط قوت این برنامه سادگی و روان بودن آن است. پس از نصب و ثبت این اپلیکیشن، بلافاصله به قسمت ویژگی های اپلیکیشن منتقل می شوید و از همان صفحه اول اپلیکیشن می توانید به اکثر قابلیت های روبیک دسترسی داشته باشید. با اپ ناب همراه باشید.


کاربران با نصب اپلیکیشن روبیکا می توانند از مواردی مانند تماشای فیلم و برنامه با اینترنت رایگان مانند برنامه فیلمو، تماشای تلویزیون و رادیو با اینترنت رایگان که در برنامه ایرانسل با لنز دیدیم، پرداخت و خرید آنلاین، گوش دادن لذت ببرند. بدست آوردن. موسیقی مورد علاقه شما و فعالیت های دیگر که بعداً در مورد آنها صحبت خواهیم کرد. همه این ویژگی ها فقط در یک برنامه نصب می شوند و این ویژگی اجازه می دهد تا از نصب چندین برنامه جلوگیری کنید.

چگونه مکعب روبیک را نصب کنیم؟

می توانید این برنامه را از طریق پلی استور دانلود کنید.

Rubica برای سیستم عامل iOS: از فروشگاه sibApp استفاده کنید

از طریق فروشگاه sibApp ادامه دهید

برای نصب روبیکا نسخه اندروید مورد نیاز است

اندروید 4.3

آیا استفاده از خدمات روبیک هزینه دارد؟

خیر، در حال حاضر همه خدمات رایگان هستند، زیرا روبیکا قصد دارد بهترین خدمات را با حداقل هزینه به همه نوع مخاطبان ارائه دهد. اگر خدماتی به روبیکا اضافه شود که نیاز به پرداخت از سوی شما دارد، از طریق اپلیکیشن به شما اطلاع داده خواهد شد و با اطلاع و رضایت خود از این خدمات استفاده خواهید کرد.

آیا برای استفاده از سرویس روبیکا هزینه اینترنت از من دریافت می شود؟ دانلود روبیکا جدید


در صورت استفاده از اینترنت اپراتورهای همراه اول و ایران برای دسترسی به اپلیکیشن روبیکا، تمامی استفاده شما رایگان بوده و از اعتبار شما کسر نخواهد شد.

خدمات روبیک

پخش انواع فیلم و سریال (مگا ویدیو)

در این قسمت از نرم افزار می توانید به اکثر فیلم ها و سریال های ایران و جهان دسترسی داشته باشید. این قسمت از روبیکا با استفاده از نرم افزارهایی مانند Filmo، Io، FilmNet، TVNet، FanAva، سیما همور، آکواریوم و اپیدو، استفاده و خدمات ارائه می دهد.

با روبیکا می‌توانید به دنیای فیلم‌ها، سریال‌ها و برنامه‌های مورد علاقه‌تان در تمام دستگاه‌های موبایل دیجیتال، وب و تلویزیون‌های هوشمند دسترسی داشته باشید.

خدمات پرداخت آنلاین (Mega Pay)

مسئولین این اپلیکیشن گفتند که امکان ایجاد درگاه پرداخت برای فروشندگان کالا و خدمات وجود دارد که امکان دریافت وجه را برای آنها از طریق لینک های داخل اپلیکیشن و همچنین پرکردن حساب و کیف پول و مدیریت حساب های مختلف را تسهیل می کند. اپراتورها در این بخش ما نتوانستیم چیزی را ببینیم.

سرویس پرداخت روبیک به شما امکان ایجاد کیف پول، پرداخت قبوض، خرید شارژ و سایر خدمات با ارزش مالی مانند مدیریت حساب شخصی، پرداخت دنگی و غیره را می دهد. فروشندگان کالا و خدمات نیز می توانند با استفاده از درگاه های لینک پرداخت ارائه شده توسط سرویس، پرداخت های درون برنامه ای آسان و مطمئن را به مشتریان خود ارائه دهند.

تعامل با برنامه های مختلف (صفحه نمایش Mega 2)

این بخش دارای یک محیط اینستاگرام مانند است که در آن می توانید با هنرمندان و بازیگران برنامه های تلویزیونی ارتباط برقرار کنید، نظر بدهید یا آنها را لایک کنید. به گفته سازندگان روبیکون، این سایت ها توسط خود هنرمندان و بازیگران مدیریت می شوند.

پخش آنلاین موسیقی (مگا موزیک)

انواع مختلف موسیقی در دسته بندی های مختلف مانند پاپ، سنتی، راک، فیوژن پخش می شود و با وارد شدن به این دسته ها می توانید خواننده و موسیقی مورد نظر را از لیست پیشنهادی انتخاب کرده و به موسیقی انتخابی خود گوش دهید.

حوزه آموزشی (مگا یادگیری)

می توان گفت یکی از بهترین ویژگی های این برنامه قسمت آموزشی آن است که به کاربران امکان استفاده از فیلم های آموزشی فرانسوی را می دهد. اما در مورد کلاس های آنلاین، جلسات آموزشی زنده و آفلاین و سایر روش های آموزشی که قبلا در این قسمت ذکر شد، اطلاعاتی وجود ندارد.

آموزش الکترونیکی دسترسی به طیف وسیعی از منابع و محتوای آموزشی. شرکت در کلاس‌های آنلاین با امکان پخش زنده و شرکت در دوره‌های آنلاین آزاد گسترده (MOOCs) همگی در سرویس آموزش جهانی روبیک گنجانده شده است.

شبکه بهداشت و درمان (مگا سلامت)

در این قسمت می توانید با توجه به نیاز خود از اقلام بهداشتی در دسته بندی های مختلف استفاده کنید.

پخش همزمان برنامه های تلویزیونی (مگا تی وی)

شما همچنین می توانید برنامه هایی را که همزمان پخش می شوند تماشا کنید و همچنین می توانید برنامه هایی را که در هر زمانی از شبانه روز در حال پخش هستند تماشا کنید.

سرویس پرداخت روبیکا به شما امکان ایجاد کیف پول، پرداخت قبوض، خرید شارژ و سایر خدمات ارزش افزوده مالی مانند مدیریت حساب شخصی، پرداخت های دنگی و غیره را می دهد.

علاوه بر این، فروشندگان کالا و خدمات قادر خواهند بود با استفاده از درگاه لینک پرداخت ارائه شده توسط این سرویس، پرداخت های درون برنامه ای آسان و مطمئن را به مشتریان خود ارائه دهند.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.