افتتاح حساب بانکی غیر مقیم در ترکیه


یکی از سوالات متداول افتتاح حساب بانکی در ترکیه برای پذیرش بانک های بین المللی در ایرانیکارت است. با توجه به عدم دسترسی سرمایه گذاران ایرانی به منابع مالی بین المللی، افتتاح حساب بانکی ترکیه این فرصت را به آنها داده است تا از خدمات بانکی بین المللی بهره مند شوند.

طبق دستور بانک مرکزی ترکیه، امکان افتتاح حساب بانکی در ترکیه برای کاربران خارجی وجود دارد و خدمات افتتاح حساب بانکی در ترکیه برای افراد غیر مقیم نیز ارائه می شود.

شرایط و مدارک افتتاح حساب بین المللی در ترکیه

همانطور که در قسمت های قبل گفته شد، افتتاح حساب در بانک های ترکیه برای کاربران ایرانی دارای شرایط خاصی است. اگرچه بانک های معتبر کشور مانند بانک زارع امکان افتتاح آسان حساب را برای کاربران خارجی فراهم کرده اند، اما داشتن مدارک و الزامات لازم یکی از عوامل اصلی افتتاح حساب در بانک های این کشور است.

شرایط افتتاح حساب بانکی در ترکیه

داشتن حداقل سن قانونی یا حضور قیم قانونی متقاضی

نمایه، آدرس، شماره تلفن و نام کاربری Türkiye خود را وارد کنید

حضور در شعب (بانک زرامت ترکیه امکان افتتاح حساب پروکسی را برای کاربران خارجی ارائه می دهد و نیازی به مراجعه به شعب نیست).

باید پاسپورت معتبر داشته باشد

شماره شناسایی مالیاتی ترکیه را ارائه دهید

شخصی که از کنسولگری ترکیه اجازه اقامت در ترکیه را دارد.

شخص باید حداقل 6000 دلار به حساب خود واریز کند.

مدارک مورد نیاز برای افتتاح حساب در ترکیه

برای افتتاح حساب بانکی ترکیه علاوه بر پر کردن فرم ها و اطلاعات لازم، به مدارک زیر نیاز دارید:

اصل پاسپورت

ترکیه کاد کدیامان

سیم کارت ترکیه

کد شناسایی مالیات دهندگان

هزینه افتتاح حساب در ترکیه

اگرچه کارمزد موجودی اولیه و مبلغ افتتاح حساب در بانک های ترکیه متفاوت است. اما کارمزد افتتاح حساب در بانک کشاورزی ترکیه 10000 لیر می باشد. این پرداخت باید به مدت سه ماه به حساب واریز شود. euromy این سپرده برای مدتی مسدود شده و قابل برداشت نیست. پس از این مدت می توانید پول بلوکه شده خود را با حساب بانکی برداشت کنید.

افتتاح حساب بانکی در ترکیه با پاسپورت

با توجه به مزیت های افتتاح حساب در بانک های ترکیه و دسترسی به خدمات مالی سیستم بانکی در سراسر جهان، این سرویس یکی از پرطرفدارترین خدمات بین المللی برای کاربران و سرمایه گذاران ایرانی بوده است. با توجه به شرایط بانک های ترکیه برای ارائه خدمات به کاربران خارجی و شرایطی مانند حضور در ترکیه، بسیاری از کاربران استفاده از این خدمات را با مشکل مواجه کردند. این در حالی است که با توجه به مجوز بانک مرکزی ترکیه برای ارائه خدمات بانکی بین المللی توسط برخی بانک های این کشور به کاربران خارجی، با در نظر گرفتن شرایط خاص ایرانیان، امکان افتتاح حساب بانکی بین المللی در ترکیه با گذرنامه وجود دارد. . ، بدون نیاز به سکونت. بر این اساس با استفاده از خدمات بین المللی ایرانی کارت می توانید با استفاده از پاسپورت خود در ترکیه حساب باز کنید.

افتتاح حساب بانکی در ترکیه بدون اقامت

بر اساس قانون مصوب بانک مرکزی ترکیه در مورد ارائه خدمات بانکی به مشتریان خارجی، امکان افتتاح حساب بانکی بدون اقامتگاه برای افرادی که در ترکیه زندگی نمی کنند وجود دارد. این بدان معناست که تمامی اتباع خارجی بدون توجه به اقامت خود در این کشور می توانند به راحتی از خدمات مالی سیستم بانکی ترکیه بهره مند شوند.

توجه داشته باشید که شرط حضور در شعبه برای افتتاح حساب بانک کشاورزی ترکیه لغو شده است و با امکان افتتاح حساب نمایندگی، می توانید بدون نیاز به حضور در شعب، حساب خود را افتتاح کنید.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.