نياز شركت هاي آرايشي و بهداشتي به فعال بودن پيوسته خطوط توليد

با توجه به نياز شركت هاي آرايشي و بهداشتي به فعال بودن پيوسته خطوط توليد، نياز است كه قادر به تامين مستمر مواد اوليه مورد احتياج خود از يك منبع و تامين كننده معتبر باشند. يكي از شركتهاي شاخص كشور در زمينه توليد محصولات آرايشي و بهداشتي، شركت آريان كيميا تك است كه حدود ۱۵ برند در زمينه هاي محصولات رنگي آرايشي، مراقبت از پوست، مراقبت از مو و عطر، ادكلن و خوشبو كنندهها دارد. با پنهان بودن روند توليد اين مواد، امكان استفاده از هرگونه ماده مضر يا حتي پوست و ضايعات مرغ در آنها وجود دارد. يا اين كه برخي از مواد اوليه گياهي را بخريم و بر اساس دستورالعملهاي موجود، محصول آرايشي صد در صد گياهي و بدون هيچگونه مواد شيميايي و مضر درست كنيم. بخشي از اين محصولات به دليل دارا بودن مقادير زيادي سرب، سرطان زا بوده و بخشي از اين محصولات به دليل دارا بودن مواد اوليه غير حلال، نه تنها استفاده از آنها جايز نيست بلكه براي سلامتي افراد نيز بسيار مضر است. با توجه به اين كه يك شركت توليدكننده محصولات آرايشي يا بهداشتي، نياز به عناوين و سرفصل هاي مختلفي براي خريد مواد اوليه آرايشي و بهداشتي دارد، نياز خواهد بود كه بتواند تمام اين محصولات را به صورت يكجا از يك تامين كننده مشخص خريداري كند. 

اين محصول، به طور هم زمان، وظيفه پاك سازي، لايه برداري، مرطوب كنندگي و نرم كنندگي پوست صورت را برعهده دارد. اكسيد روي ماده ديگر مهم در اين صنايع و به عنوان مواد اوليه آرايشي و بهداشتي است كه در صنايع توليدي ضد آفتاب ها نقش به سزايي دارد و اين ماده به طور فيزيكي و با ايجاد يك محافظ مكانيكي روي پوست مانع برخورد تابش هاي خورشيد بر پوست مي شود. با اين كه لوازم آرايش با حداكثر ايمني توليد مي شود، اما به طورگسترده اي هنوز نگراني هايي در مورد كشورهاي توليدكننده هاي اين لوازم آرايش وجود دارد. اما در حال حاضر با رشد دانش مصرف كنندگان در جهان ، ميزان مصرف محصولات حلال ، با درج نشان حلال روي برچسب محصولات مربوطه افزايش مي يابد. برخي از شركت هاي توليد كننده محصولات آرايشي و بهداشتي در محصولات خود از بقاياي جنيني مانند جفت استفاده مي كنند كه اين كار موجب ايجاد نگراني هايي از جهت انتقال بيماري ها شده است. البته آزمايش كردن لوازم آرايش روي حيوانات موجب برخي نگراني ها شده و اعتراضاتي را نسبت به اين قضيه به همراه داشته است.

خواص آنتي اكسيداني اين محصول به جوان سازي و درخشش پوست كمك ميكند. گاهي اين تركيبها همگي در يك محصول جمع هستند و اين موضوع احتمال تاثير منفي اين مواد روي سلامت را بالا ميبرد. رنگدانه موجود در يك برق لب با رژلب قرمز و مات تفاوت دارد. برند لوازم آرايش گياهي bioClarity با ارائه محصولات ارگانيك گامي موثر به سمت سلامت پوست برداشته است. بيشتر محصولات لوازم آرايش تقلبي كه در آنها مواد خطرناك يافت ميشود، لوازمي است كه در خيابان ها و مترو توسط دستفروش ها و يا در فروشگاه هاي آنلاين https://irchem.ir/cosmetic/ به صورت قيمت هاي ويژه به فروش مي رسد. از محبوبترين محصولات اين برند ميتوان تونيك چهار كاره صورت (4-in-1 Essential Face Tonic) را نام برد. بخش عمدهاي از سود حاصل از فروش اين محصولات براي توانمندسازي جوامع آفريقايي، كاهش فقر، مراقبت از مادران و برابري جنسيتي صرف ميشود. از آن جا كه ريمل در تماس نزديك با چشم ها است ضروري است تا توليدكنندگان از عدم وجود هرگونه مواد حساسيت زا درون ظرف ريمل اطمينان حاصل كنند. جهت كسب اطلاعات بيشتر تماس حاصل نماييد . به همين دليل با قدرت و انگيزۀ زيادي وارد بازاريابي در جهان واقعي ميشوند؛ درواقع، مجبورند براي كسب سود و تحقق آرزوهاي خود با ساختارهاي واقعي جامعه روبهرو شوند.

در حال حاضر بيشتر واردات شركت جهان شيمي از كشور امارات و چين و هند مي باشد بعد از اين كشورها كشور كره جنوبي و تركيه و ژاپن و مالزي و قطر و عربستان سعودي ديگر كشورهايي مي باشند كه شركت جهان شيمي اقدام به وارد كردن و خريد مواد اوليه از آنها مي نمايد. در حال حاضر استفاده از آن در محصولات آرايشي ممنوع شده ولي برخي كارخانه هاي توليدكننده ادعا مي كنند كه مواد موجود در جفت، موجب رشد بافتي و برطرف شدن چين و چروك پوست مي شود. همين امر موجب شده است راه محصولات آرايشي و بهداشتي حلال در جهان هموار تر شود. تحقيقات نشان مي دهد كه ۲۰ درصد از جمعيت مسلمانان در جهان در مصرف محصولات حلال دچار نگراني هستند. با توجه به رشد توليد كنندگان لوازم آرايشي معتبر حلال نسبت به شركت هاي نام دار محصولات آرايشي در جهان ، بازار لوازم آرايشي و بهداشتي حلال در اروپا به سرعت در حال رشد است. استفاده از اين محصولات در كنار زيبايي و حس اعتماد به نفسي كه به مصرف كننده ميدهند، ضررهايي هم دارند. محصولات آرايشي موجود در بازار انواع گوناگوني دارند و تقريبا همه توليد كنندگان ادعا ميكنند محصولشان طبيعي يا با پايه گياهي است.

بادی لوشن یکی از محصولات بهداشتی و زیبایی است که برای نرم کردن و مرطوب کردن پوست بدن استفاده می‌شود. طرز استفاده از بادی لوشن به این صورت است که، ابتدا پوست خود را با آب بشویید و خشک کنید. سپس مقدار کافی از بادی لوشن را در دست خود بریزید و به آرامی آن را روی پوست بمالید. می‌توانید از حرکات ماساژی بهره ببرید تا بادی لوشن به خوبی جذب شود و پوست را تسکین دهد. برای نتیجه بهتر، بهتر است از بادی لوشن پس از حمام و وقتی پوست هنوز خیس است، استفاده کنید، زیرا پوست در این حالت بهتر می‌تواند مواد مغذی را جذب کند.

 

استفاده منظم از بادی لوشن می‌تواند به حفظ رطوبت و نرمی پوست کمک کند و از خشکی و ترک‌های پوست جلوگیری نماید. همچنین، بادی لوشن‌های مخصوص با ترکیبات ضد التهاب و مرطوب‌کننده می‌توانند به بهبود وضعیت پوست کمک کنند و آن را از آسیب‌های محیطی محافظت کنند. برای افزایش اثربخشی، می‌توانید بادی لوشن را همراه با ماسک پوست مورد نیاز خود استفاده کنید یا آن را با روغن‌های طبیعی مخلوط کرده و به عنوان یک ماسک مرطوب‌کننده بر روی پوست خود بگذارید. در نهایت، برای بهترین نتیجه، بهتر است از بادی لوشن‌هایی که با توجه به نوع پوست خود انتخاب شده‌اند، استفاده کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.