10 راه براي شروع فوري فروش بهترين ردياب خودرو

يكي از كاربردهاي جالب A9 اين است كه به شما امكان مشخص كردن يك محدوده روي نقشه را ميدهد كه در صورت خارج شدن از آن محدوده گوشي شما آلارم زده و شما را هوشيار ميكند. با نصب اپليكيشن روي گوشي موبايل ميتوان به صورت آنلاين از محل دستگاه مطلع شد. با ارسال پيامك روي سيمكارت روي ردياب ميتوانيد خودروي خود را خاموش كنيد. هشدارهاي فوري شامل وقايعي ميشود كه بر روي ردياب رخ ميدهد مانند حركت خودرو در منطقه جغرافيايي تعيين شده، سرعت خودرو و سرقت آن از طريق ايميل پيامك براي كاربر ارسال ميشود. اين دستگاه در زمان گرفتن ترمزهاي شديد و يا تصادفات نيز اطلاعات را با مركز از طريق ايميل يا پيامك مخابره ميكند. از ديگر مزاياي اين ردياب ميتوان به قابليت نمايش سرعت خودرو و تعريف سرعت مجاز، نمايش كيلومتر و ساعت كاركرد، نمايش توقفهاي غير مجاز در صورت روشن بودن خودرو، نمايش خاموش يا روشن بودن خودرو، تعيين تاريخ تعويض گواهينامه و پاياننامه، متوقف كردن خودرو از راه دور و… برخي ديگر نيز داراي باتري هستند و چون بهصورت اكسترنال ميباشند بايد به صورت دورهاي شارژ شوند. در اين صورت مي توانيد موقعيت دقيق خودرو را مشاهده كنيد. 2 عدد باتري ليتيومي با ظرفيت 1000 ميليآمپر كه 24 ساعت دوام دارند در اين مدل استفاده شده است.

https://ezp30.com/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%db%b1%db%b0-%d9%85%d9%87%d9%85%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b2%d9%85-%d8%ac%d8%a7%d9%86%d8%a8%db%8c-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88-%da%a9/

دريافت اطلاعات از ماهوارههاي فضايي و موجود در مدار زمين توسط سيستم گيرنده ردياب، ارسال تمام دادهها به نرمافزار، تحليل اطلاعات و ارائه گزارشهاي كاربردي به اپراتور از جمله عملكردهايي است كه در انواع ردياب خودرو يكسان عمل ميكنند. بررسي انواع ردياب موضوع اصلي اين محتواست كه در ابتدا به معرفي انواع رديابها ميپردازيم و در ادامه به بررسي قيمت و روش خريد انواع ردياب خواهيم پرداخت. از قابليتهاي نفرياب و ردياب شخصي ميتوان به نگهداري از سالمندان، كودكان و كساني كه نياز به توجه ويژه دارند، تردد بانوان در شهرهاي بزرگ، جلوگيري از سرقت موتور سيكلت، رديابي انواع خودرو و جابهجايي كالاهاي مهم اشاره كرد. معمولاً رديابهاي موجود در بازار دقتي حدود ۵ متر داشته يعني موقعيتي كه نشان ميدهد احتمال دارد حداكثر داراي ۵ متر خطا باشد، از آنجايي كه ممكن است شما به دقت كمتر يا بيشتري از اين ردياب نياز داشته باشيد، بايد به دقت آن در هنگام خريد توجه كنيد.

 

لازم است در هنگام خريد ردياب خودرو، به اين نكته توجه داشته باشيد كه برند مورد نظر شما نرم افزاري مطمئن و بدون خطا به شما ارائه مي دهد. اما ابتدا براي خريد جي پي اس بهتر است بودجه خود را مشخص كنيد و قبل از توجه به قيمت جي پي اس خودرو به كيفيت و زمان نگه داري شارژ آن و برند بودن آن توجه كنيد. بله ، تيم ايران رهياب ارسال جي پي اس به تمام شهرستان ها را دارد. ردياب آهنربايي خودرو مدل AT4 با باتري قابل شارژ 10000 ميلي آمپر ساعت تا 30 روز امكان استفاده مداوم را دارد. اين ردياب آهنربايي با قابليت مگنتي كه در خود دارد امكان اتصال به بدنه خودرو يا هرچيزي كه توسط آهنربا جذب شود را دارد. با استفاده از بهترين ردياب خودرو آهنربايي موجود در كشور ميتوان امنيت اتومبيل را براي مدتزمان طولاني تأمين كرد. دستگاههاي ردياب خودرو موجود در بازار ويژگيهاي متفاوتي دارند. نرم افزار رديابي دادهها در تلفنهاي هوشمند و با قابليت جي پي اس وجود دارند.

 

كافي است يك سيم كارت داخل ردياب قرار داده و پس از نصب نرم افزار موبايل با اكانت شخصي خود وارد برنامه Tracksolid شويد. با اين حال اگر تسلط كافي بر روي سيستم الكتريكي خودروي خود نداريد توصيه مي كنيم به يك برقكار خودرو مراجعه كنيد. كافي است كه به اينترنت و مرورگر دسترسي داشته و وارد سايت مورد نظر شويد. از نظر سايز، جي پي اس IR90 از ساير رديابها كوچكتر است و وزن كمي دارد. براي تعيين محدوده جغرافيايي يا حصار جغرافيايي به راحتي از طريق نرم افزار ميتوانيد محدوده مورد نظر را مشخص كرده كه اگر شخص وارد و يا خارج از محدوده شود به كاربر از طريق ارسال پيامك و نوتيفيكيشن روي موبايل اطلاع رساني ميگردد. نرم افزار ردياب هاي حرفه اي شامل بسياري از ويژگي هاي مختلف مانند سرويس رديابي منحصربفرد است. يا در مورد ديگر ميتوان به ارسال خودكار پيامك در شرايط مختلف مانند خروج خودرو از محدوده خاص، روشن و خاموش شدن خودرو و مواردي از اين قبيل اشاره كرد. به عنوان يك مالك شخصي يا مدير يك شركت حمل و نقل شما نيز براي تامين امنيت خودروهايتان دغدغه هاي بسياري داريد و مي دانيد ديگر استفاده از دزدگير ها چاره راه نيست.

https://ictnn.ir/ict/%d8%b1%d8%af%db%8c%d8%a7%d8%a8-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%81%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%b2%d8%af%da%af%db%8c%d8%b1.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.