حذف خرید فالوور اینستاگرام یکبار و برای همه

 

آبنمای موزیکال پارک ملت تهران بهتر است، حین وارد شدن به پنل با اکانت فیک وارد شوید و در انتها آدرس پیج اصلی تان را برای انتقال فالوور، لایک، کامنت و… ببینید کدام پست ها لایک، کامنت و غیره بیشتری دارند. علاوه بر این ها با انجام یک سری فعالیت ها در پیج می توان به صورت طبیعی و ارگانیک مخاطبان واقعی و فعال را به سمت پیج خود جذب کنید. بهترین روش برای جذب فالوور در تمام شبکه های اجتماعی تولید محتواست. برای خرید فالوور کاملا واقعی اینستاگرام روش های مختلفی وجود دارد که یکی از بهترین های آن خرید فالوور ایرانی اینستاگرام و خرید فالوور واقعی بدون ریزش است. مزیت این فالوورها ایرانی بودن و ارسال سریع آنهاست. یکی از مزیت های خوب های فالوور پشتیبانی خوبش است. اگر همۀ پستها و محتواهای شما از تم مشخصی پیروی کنند، نظم و جذابیت بیشتری در آن ایجاد میشود. بدین صورت اعتماد به شما و حرفهایتان برای آنها راحتتر شده و بهتر میتوانید اثرگذار باشید. به کامنتهای آنها واکنش نشان داده و پاسخگوی دایرکتهای آنان باشید. وقتی مردم زیر پست شما نظر میگذارند یا سؤالی میپرسند، انتظار دارند نسبت به آنها واکنش نشان داده و پاسخشان را بدهید، اما پاسخی مختصر و مفید. سعی کنید مطالبی غیر ایده ال قرار بدید تا مخاطب با شما ارتباط بر قرار کند. از جمله عواملی هستند که باعث می شوند هوش مصنوعی اینستاگرام، متوجه افزایش فالوور فیک پیج شود و پیج را جریمه کند. اگر به کامنت های صفحاتی که فالوور فیک دارند سری بزنید ، متوجه می شوید که کامنت ها کاملاً نامرتبط هستند و پیام خاصی ندارند. کاورهای ناهماهنگ و غیر حرفه ای و تصویر پروفایل نامرتبط با موضوع کسب و کار شما، کاربر را تشویق به ترک صفحه می کند.

حتما در خود پست و توضیحات آن به فرد بگویید که اگر دلش خواست پیج شما را دنبال کند. باید بدانید که شما در این تصمیم، قصد افزایش فالوور فعال خود را دارید. همچنین، اگر تمام تلاش خود را برای انجام این کار با استفاده از ترفند های حرفه ای که در مورد آن صحبت کردیم انجام دهید، ممکن است زمان زیادی طول بکشد. این سوال نیز برای بسیاری از افراد مطرح می شود که چرا پیج آن ها با وجود تمامی تلاش هایی که می کنند باز هم خلوت است و فالوور زیادی به خود جذب نمی کند در صورتی که بسیاری از پیج های تجاری در اینستاگرام دارای فالوورهای میلیونی هستند. اگر دنبال جذب فالوورهای هدفمند هستید باید با پیج های مرتبط به حوزه کاری خود در ارتباط باشید. بسیاری از کاربرانی که به کسب درآمد از اینستاگرام مشغولاند این عقیده را دارند که خرید فالوور فیک روش ایده آلی برای افزایش فالوور نیست و باید با تولید محتوای مناسب، کاربر را جذب خود کرد. علاوه بر عکس و ویدیو، نوشتن کپشنهای جذاب نیز کمک زیادی به جذب فالوور فعال میکند. نسخه رایگان خرید فالوور، معمولا، به دلیل مکانیزم ربات گونه باعث بر انگیختن حساسیت اینستاگرام می شود. انتشار کد مرسوله باعث میشود تا مشتریان اطمینان کنند که کسانی که پیشازاین از شما خرید کردهاند، محصولشان رسیده است. انجام این کارها در افراد احساس امنیت ایجاد می کند و سبب اعتماد آن ها به برند شما و خرید محصولات و خدمات شما می شود. کند. و یا سوال هایی بپرسید که کاربران را مشتاق به تگ کردن دوستان و آشنایانش کند. و سپس شما باید اطلاعاتی که سایت از شما می خواهد را به صورت صحیح وارد کنید، و وقتی اطلاعاتی چون شماره تماس شما و آیدی پیج شما،تا سفارش شما را به صورت کامل و بدون نقص انجام دهیم.

قطعا شما تبلیغ کننده ما خواهید شد. ما در سایت اینبو خدمات افزایش فالوور Threads را با کیفیت بالا و قیمت پایین به شما ارائه می کنیم. در زمان های طلایی پست بگذارید: بهتر است زمانی که همه پیج ها در حال پست گذاشتن هستند شما از گذاشتن پست صرف نظر کنید و در زمانی که کمتر پیج ها پست تبلیغاتی منتشر می کنند پست های پیج خود را منتشر کنید. نکتهای که باید بدانید این است که در دنیای بازاریابی اگر 500 نفر شما را دنبال کنند و خرید انجام دهند، بسیار با ارزشتر از زمانی است که 5000 نفر شما را دنبال کنند اما تنها 50 نفر خرید انجام دهند. تبلیغات آفلاین در بالا بردن آمار بازدید از پیج شما مؤثر خواهد بود. همانطور که گفته شد اگر فالوورهای یک پیج فیک باشند، آمار ثبت شده در Insights پستها نسبت به میزان استاندارد آن بسیار کمتر خواهد بود. حتی میتوان دریافت چه ساعاتی از شبانه روز پستها بازدید بیشتری دارند، که بر این اساس گذاشتن پست جدید را به آن ساعات موکول کنیم. فالووران در هر ۲۴ ساعت سرویس های اینستاگرامی رایگان خود را تمدید می کند و شما می توانید در هر شبانه روز ۵۰ فالوور به طور رایگان دریافت کنید. اگر پیج اینستاگرام دارید و به هر دلیل نمخواهید در حال حاضر هزینه زیادی بابت تبلیغات و جذب فالوور بکنید، همچنین نیاز دارید سریعا رشد کنید و اعتماد افراد را جلب کنید تا به فروش و درآمد برسید، به شما توصیه می کنیم از خرید فالوور واقعی اینستاگرام پنلدار استفاده کنید. با این حال، جذب فالوور فعال کار آسانی نیست و لازم است برای آن سخت تلاش کنید. این همه چیز در مورد دانستن این است که کجا زمان و تلاش خود را سرمایه گذاری کنید. از طرف دیگر ، خرید فالوور واقعی و فعال اینستاگرام قطعا به تلاش شما نیز کمک می کند.

رقبای خود را بشناسید: شما در هر زمینه ای که مشغول به فعالیت باشید قطعا رقبای بسیار زیادی در اینستاگرام خواهید داشت. اگر در رسانههای اجتماعی دیگر صفحات فعال دارید، صفحۀ اینستاگرام خود را در آنجا هم معرفی کنید. برای ساخت ربات اینستاگرام میتوانید مقاله مربوطه را مطالعه کرده و از دیگر امکانات ربات که باعث افزایش فالوور واقعی خواهد شد استفاده کنید. امیدواریم از این مقاله هم استفاده کرده باشید. با خرید فالوور ایرانی از ویوگرام، فالوور های بومی خود را افزایش دهید. اگر افزایش فالوور اینستاگرام رایگان ایرانی کنکور در امتحانات متمرکز، تستی، چهار جوابی که اوراق آن با ماشین تصحیح می شود و امکان نظارت و فضایی بر آن وجود دارد با دست هزار دبیرستان بخش شده و سوالات تشریحی است و ٢٠ باز عمل کرده است، در سیستم غیر متمرکز که برگزاری امتحان و تصحیح اوراق در توسط افزایش فالوور اینستاگرام رایگان با کامپیوتر تصحیح می شود، مسلماً دست بازتری خواهد داشت. اگر می خواهید از این روش برای افزایش فالوور پیج تردز خود استفاده کنید به این ترتیب باید عمل کنید. این چهره رسانهای از اینستاگرام به عنوان ابزاری برای برندسازی استفاده میکند تا سطح برند پوشاک و دیگر کسب و کارهای خود را ارتقاء دهد. به عنوان مثال یک آنلاین شاپ باید حتماً هایلاتی از رضایت مشتری داشته باشد و یک برند استوریهای معرفی برند خود و محصولاتش را باید هایلایت کند. حالا چه محتوایی در تردز طرفدار بیشتری خواهد داشت و به شما در جذب فالوورهای زیاد کمک می کند؟ انجام این کارها برای فالوورهای اولیه شما ضروری است. در هر دو صورت خرید فالوور اینستاگرام یکی از گزینه های بسیار وسوسه انگیز برای افزایش سریع فالوورهای اینستاگرام پیج شما است. این گونه ترافیک به سمت پستهای شما کشیده میشود. رامبد جوان بازیگر و کارگردانی حرفهای است و این روزها با ساختن برنامهی خندوانه که از شبکه نسیم پخش میشود باعث خنده و شادی بسیاری از مردم ایران شده است.

آنها را طوری بنویسید که باعث جلب توجه مخاطب به خواندن شود. همچنین اگر محصولی را معرفی میکنید حتماً اطلاعات کافی و لازم را به مخاطب برسانید. خرید فالوور اینستاگرام روشی مناسب و آسان به نظر میرسد زیرا در قبال وجهی که پرداخت میکنید همان تعداد فالور دریافت خواهید کرد. به راحتی می توانید از این وب سایت تمام انواع فالوور را با کیفیت بالا و همچنین قیمت مناسب خریداری کنید. اگر بتوانید خلاقانه و اصولی از قابلیت منشن در اشتراک گذاری پست ها استفاده کنید. که نشان میدهد شما آن پیج را منشن کردهاید. منشن کردن در اینستاگرام شما را به مشتریان زیادی معرفی می کند و به نوعی افزایش آگاهی از برند ایجاد می کند. در این مطلب تمام این اطلاعات را در اختیار شما خواهیم گذاشت. میدانیم که ممکن است این مقاله کامل نباشد، زیرا ایده برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی بسیار زیاد است که ما فقط به 10 مورد اشاره کردهایم اما به مرور این مطلب را بروز میکنیم. اما به راحتی با خرید هر تعداد فالوور مورد نیازتان می توانید راه صد شبه را یک شبه طی کنید. کارهای هنری این خواننده در طی این سالها مورد پسند افراد بسیار زیادی قرار گرفت.

به دنبال برنامههای همکاری بازاریابی با کسب و کارهای دیگر باشید تا مخاطبان اینستاگرامی خود را افزایش دهید. با این مضمون، سؤالاتی مطرح کرده و مخاطبان خود را به چالش بکشید. اول یک موضوع جذاب را برای چالش انتخاب کنید (مثلا پاسخ به یک سوال چالشی). از پست مشترک گرفته تا گذاشتن چالش های جذاب! شما میتوانید از دوستانتان بخواهید که در این چالش شرکت کرده و محتواها را با دوستانشان به اشتراک بگذارند. در این مقاله به صورت کامل و جامع شما را با نحوه افزایش فالوور اینستاگرام آشنا کردم. پس برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی افزایش فالوور در اینستاگرام تا انتهای این مقاله با تیم محتوایی فالو با ما همراه باشید. یکی از پرتکرار ترین سوالاتی که افراد از ما می پرسند این است که خرید فالوور برای چه کسانی مناسب است؟ از هشتگ مناسب استفاده کنید : منظور ازهشتگ مناسب این هست که اگه محتوایی میگذارید که موضوع آن فان هست هشتگ هایی استفاده کنید که به فان نزدیک باشند. کسب درآمد از طریق روبیکا بسیار آسان بوده و نیاز به دانش قبلی یا یاد گرفتن آموزشهای مخصوص برای ایجاد حساب کاربری یا تولید محتوای مناسب نیاز ندارد و شما به آسانی میتوانید حساب کاربری ساخته و با ترفند های مختلف تولید محتوای مناسب انجام دهید، شاید در ابتدای کار تولید محتوا در پلتفرم روبیکا مشکل به نظر برسد ولی شما میتوانید برای هموارتر شدن مسیر پیش رو از فالوور فیک استفاده کنید فالوور فیک به آسانی قابل دسترس بوده و با نصب برنامههای مختلفی که این فالوورها را به صورت رایگان یا با پرداخت هزینه کمی در دسترس کاربران قرار میدهد اینفلوئنسرها میتوانند فالوور فیک را به صورت رایگان یا با پرداخت کردن هزینهای برای حساب کاربری خود دریافت کنند. شما باید این مباحث را شناسایی کرده و از آنها در روند فعالیت خود استفاده کنید.

بعد چالش خود را با کاربران پیج تان شروع کنید و سپس به بیشترین لایک یا کامنت که برای یک نفر گذاشته شده است جایزه ای در نظر بگیرید. مثلاً از مخاطبان خود بخواهید که با معرفی 5 نفر از دوستان خود به پیج، امتیازی برای دریافت جایزه دریافت نمایند. بهترین راه این است که فهرستی دقیق ازهشتگهای جذاب داشته باشید و از آنها درپستهای خود استفاده کنید. برخی از وب سایت ها، کانال ها و پیج ها صرفاً برای پر کردن صفحات و عریضه خود مطالبی را تحت عناوین: بهترین راه افزایش فالوور اینستاگرام، چطور فالوور خود را افزایش دهیم؟ در مرحله اول، پستی را که دوست نداریم در کاوش خود ببینیم، باز می کنیم و سه نقطه بالای تصویر را لمس می کنیم. 2. آیکون سه خط را انتخاب کنید. در چنین فضایی همه فعالیت های آموزش و پرورش تحت تاثیر افزایش فالوور اینستاگرام رایگان اندروید و امتحان قرار خواهد گرفت و اهداف سه گانه افزایش فالوور اینستاگرام رایگان با برنامه متوسطه در یک هدف خلاصه می شود؛ آماده کردن افزایش فالوور اینستاگرام رایگان و واقعی متوسطه برای ورود به دانشگاه. روز دیگر کتاب درسی را اساس آموزش و پرورش می داند. اما با محول شدن وظیفه گزینش دانشجو به آموزش و پرورش آموزش در مقطع نمره محور خواهد شد و برگزاری امتحانات هماهنگ بخش عمده ای از وقت افزایش فالوور اینستاگرام رایگان و افزایش فالوور اینستاگرام رایگان و واقعی را پر می کند، یادگیری برای ًمتوسطه کاملا زندگی جای خود را به یادگیری برای کسب نمره خواهد داد. گاهی افزایش فالوور اینستاگرام رایگان را به عنوان محور افزایش فالوور اینستاگرام رایگان با برنامه و پرورش معرفی می کند. چنین تنها کافی است اندکی جابه جا شود و محل عملیات خود را به دبیرستان ها منتقل کند.

سپس قسمت bio یا توضیحات مربوط به خود را با اطلاعات مفید و لذت بخش و علمی و آموزنده درباره برند خود پر کنید. دارای عکس پروفایل و توضیحات بیوگرافی است. اگر این تصویر و بیو ماهرانه انتخاب شود، اعتمادی از همان ابتدا شکل میگیرید که ممکن است تا انتهای مسیر از بین نرفته و هرروز هم پررنگتر شود. اما اگر دست به قلم نیستید و توانایی نوشتن یک محتوای با ارزش را ندارید بهتر است از یک محتوا نویس استفاده کنید و کپشن های با ارزشی برای پست های خود آماده کنید. کسی که با هویت واقعی خود در اینستاگرام حضور داشته و قادر به ایجاد تعامل با محتوای شماست. در ویرایش، نباید اغراق کرد و تصاویر را طوری دستکاری کرد که با اصل خود در دنیای واقعی خیلی تفاوت داشته باشند. در این صورت خیلی راحت تر می توانید فالوورهای را به پیج Threads خود جذب کنید که علاقه مند به زمینه کاری شما هستند. دلیل بعدی معروفیت Threads این است که دقیقا شبیه به توئیتر است با این تفاوت که دسترسی آن خیلی سریع تر است. همانطور که قبلاً اشاره کردم ، هنگام مراجعه به صفحه شما ، باید کاری انجام دهید تا در یک نگاه به صفحه شما جذب شود و سریع دکمه دنبال کردن را بزنید. بله استفاده از روش های رایگان یا خرید ۱۰k فالوور اینستاگرام می تواند به شما کمک کند تا برند سازی و افزایش اعتبار بیشتری در اینستاگرام داشته باشید؛ همچنین در افزایش فالوور و فروش شما به صورت غیر مستقیم نیز تاثیر شگرفی خواهد داشت. سعی کنید محتوایی تولید کنید که کامنت زیادی دریافت کند تا کاربران ترغیب شوند درباره آن صحبت کنند. اگر زیر پست های مرتبط کامنت های واقعی، معنی دار و گاهی هم فان بنویسید مطمئن باشید کاربران زیادی ترغیب می شوند تا وارد پیج تان شوند و شما را فالو کنند.

شما برای این کار نیازی به جستجوی زیاد نخواهید داشت. اما اگر بتوانید به فالوور واقعی دسترسی داشته باشید نه تنها ضرر نخواهید کرد بلکه در مدت زمان بسیار کوتاهی صاحب سود فراوان هم خواهید شد. اگر شما در این اپلیکیشن فعالیت نداشته باشید پس طبیعتا فالوورهای زیادی نیز پیدا نخواهید کرد. ربات اینستا فالوور : این ربات جهت جذب فالوور منطقه ای طراحی شده و شما می توانید با وارد کردن محل مورد نظر، فالوور های منطقه ی خود را دریافت کنید. تمام کسانی که در این شبکۀ اجتماعی فعالیت دارند به دنبال جذب چنین فالوئرهایی هستند. اما بدون چنین ابزارهایی و با آزمون و خطای صرف هم میتوان به نتایج قابل استناد دست یافت. استفاده از چنین نمادهایی پیدا کردن صفحه شما را برای کاربران با مشکل مواجه میکند. ما در این مقاله قصد داریم بهترین و ساده ترین روش های افزایش فالوور Threads اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. چرا به خرید فالوور اینستاگرام احتیاج داریم؟ اصلا کی واقعا به خریدن فالوور احتیاج پیدا می کنیم؟ حال اگر آن صفحات تعدادی فالوور فعال داشته باشد و سایر فالوورها فیک باشند، آن صفحه با حذف شدن باید دوباره فعالیت خود را آغاز کند و فالوورهای واقعی خود را هم از دست میدهد! پرداخت برای لایک ها و سایت های فالوور همه جا وجود دارد، اما این میانبرها هرگز ارزشش را ندارند، زیرا الگوریتم اینستاگرام به طور مرتب به روز می شود تا اکانت های پولی و با کیفیت پایین و تعاملات را حذف کند. مثلا اینکه چه پیش زمینه و سوابقی دارید، حیطه کاری و تخصصیتان چیست و دیگران، اگر قصد ارتباط با شما را داشته باشند، کجا میتوانند پیدایتان کنند.

در غیر این صورت، پروژه افزایش فالوور شما در اینستاگرام با شکست مواجه خواهد شد. اگر بازۀ زمانی کوتاهی برای آن در نظر بگیرید احتمالاً با سرخوردگی مواجه خواهید شد. اما تمام آنها زمانی موفق خواهند بود که تعداد فالوورهایشان زیاد باشد. این برنامه اطلاعاتی نظیر تعداد دنبالکنندگان، تعداد لایکها، نرخ تعامل، زمانبندی پستها و موارد مشابه را به شما ارائه میدهد. در این صورت هم شما و هم آنها بازده جالبی از فضای اینستا خواهید گرفتید. تولید محتوای باکیفیت، تعامل با کاربران، نظم در نشر محتوا، استوریهای جذاب و تبلیغات از جملۀ آنها هستند. گاهی ممکن است تنها یک محتوای چالشی باعث وایرال شدن پیج شما شود. همچنین اگر محتوا شما برای دیگران مفید باشد آنها اقدام به اشتراک گذاشتن آن با اطرافیان خود خواهند کرد. بدین ترتیب به مخاطبان خود نشان خواهید داد که پیج شما فعال و بهروز است. مطمئناً شما نیز می خواهید از آنها استفاده کنید اما آن را ادغام کرده و از هشتگ ها برای بیان بخشی از برنامه های خود استفاده می کنید. برای پاک کردن دنبال شونده های خود در برنامه­ ی اینستاگرام چندین متد وجود دارد. وقتی تعداد فالوور زیاد باشد، اینستاگرام محتوای پیج را محبوب شناسایی کرده و احتمال ورود پست های شما به اکسپلور بیشتر می شود؛ که همین اتفاق یک تبلیغ بسیار تاثیر گزار رایگان از طرف اینستاگرام به حساب می آید و به همین واسطه افراد بیشتری هم پیج را دنبال می کنند.

افراد زیادی هستند که احتمالاً از طریق گوگل با وبسایت شما آشنا شدهاند. افرادی که به کسب و کار شما و خرید از محصولاتتان نیاز دارند، از طریق اکسپلور وارد پیج کاری شما می شوند و هنگامی که موج وسیعی از فالوورها و کامنت اینستاگرام و لایک های زیر هر پست را مشاهده می کنند با اطمینان کامل به دنبال کننده های شما می پیوندند. استوریها باعث میشوند که پیج شما توسط افراد زیادی مشاهده شود. انتشار روزانه و مداوم پستها باعث میشوند که ماندگاری بیشتری در ذهن مخاطبان خود داشته باشید. فالوئر غیرفعال کسی است که صرفاً اقدام به مشاهدۀ پستها و استوریها کرده و اغلب برای کنجکاوی در مورد دیگران حضور دارد. در کل، فالوور فعال به کسی گفته میشود که پستها را لایک کرده، کامنت میگذارد و نسبت به فعالیت دیگران بازخورد نشان میدهد. نمایش پستها در explor به همین سادگیها هم نیست؛ اینستاگرام الگوریتمهایی برای قرار دادن پستها در explor دارد. اگر پستها را پیوسته و مطابق با یک برنامۀ زمانی منتشر کنید نتایج حیرتانگیزی دریافت خواهید کرد. به طور خودکار زمانی که اکانت Threads خود را می سازید در پیج اینستاگرام تان دقیقا زیر اسم پیج تان اسم حساب کاربری Threads شما نمایش داده می شود و به راحتی کاربران می توانند وارد اکانت تردز شما شوند و فالوتون کنند. در واقع زمانی که می گویند افزایش فالوور از طریق سرور منظور همان برنامه فالور بگیرشان است. از عکس پروفایل و بیو اینستاگرام نیز غافل نشوید.

خیر؛ برای خرید فالوور اینستاگرام از اینبو کافی است یوزرنیم پیجتان را وارد کنید. خرید فالوور Threads از سایت اینبو هم اکنون در دسترس شماست. جریمه اینستاگرام برای افراط خاطی، شادوبن یا بلاک شدن و از دسترس خارج شدن پیج است. گاهی ممکن است آنان را از طریق خبرنامه و ایمیل آگاه کنید. ارتباط با دیگران: با ارسال پیام به کاربرانی که شما را فالو کرده اند و یا زیر پست های دیگران نظرات خود را ثبت کنید، می توانید با نها ارتباط برقرار کنید و آنها را متقاعد کنید که شما را دنبال کنند. میزان فعالیت آنها در صفحه شما چقدر و چگونه باشد؟ اما پس از مدتی اینستاگرام به صفحه شما مشکوک خواهد شد و در نتیجه یا صفحه شما بسته می شود یا درگیر ریپورت و… بدین ترتیب، تعاملات فالوور فعال با شما زیاد شده و در نتیجه اعتبار بیشتری کسب خواهید کرد. خرید فالوئر فیک در اینستاگرام، لطمۀ زیادی به اعتبار پیج اینستاگرام شما خواهد زد. تا اینجا روش هایی که به شما معرفی کردیم برای جذب فالوور طبیعی و اورگانیک در تردز بود. هرچه ویترین جذابتری داشته باشید احتمال جذب مخاطبان نیز بیشتر خواهد شد. اگر افراد از طریق جستجو در اینستا و یا تبلیغات به صفحه­ی شما دسترسی پیدا کنند و آنرا عمومی نبینند، به احتمال کمتری جزء فالوورهای شما خواهند شد. ما در این مقاله روش های ساده اما بسیار کاربردی برای افزایش فالوور Threads به شما معرفی کردیم. پیشنهاد ما این است که بعد از دریافت فالوور اینستاگرام، اقدام به خرید لایک اتوماتیک اینستاگرام هم کنید تا روند افزایش فالوور شما هر چه طبیعی تر باشد. از طریق وبسایت یا هر شبکهٔ اجتماعی که بخشی از استراتژی بازاریابی شما است و حتی خبرنامه ایمیل، پادکست یا هر پلتفرم دیگر، افراد را به اینستاگرام خود هدایت کنید.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.